Przetargi.pl
Budowa ulicy Długiej w Męcikale

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Długiej w Męcikale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa ulicy Długiej w Męcikale” dofinansowanego z Funduszu Dróg Samorządowych, w tym:  Zadanie I: „Budowa ul. Długiej w Męcikale wraz z infrastrukturą techniczną” realizowane przez Urząd Miejski w Brusach  Zadanie II: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Długiej w miejscowości Męcikał” realizowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach. 2. Inwestycja polegała będzie na: Zadanie I: Budowa ul. Długiej w Męcikale wraz z infrastrukturą techniczną: 1) Zakres prac objęty decyzją Starosty Chojnickiego z dnia 21.04.2017 r. nr AB.6740.1.134.2017 a) budowie nawierzchni drogowych (pieszych i jezdnych) na odcinku od skrzyżowania z ul. Mylowską i Jeziorną do końca zakresu objętego dokumentacją projektową (wyniesione skrzyżowanie z kostki zostało wykonane we wcześniejszym etapie, b) budowie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Długiej od studni D6 do studni D9 wraz z wpustami ulicznymi, w ty wpustami Wp7 i Wp8 (studnia D6 została wykonana we wcześniejszym etapie), c) montażu 2 słupów oświetleniowych z oprawami ledowymi - uzupełnienie istniejącego oświetlenia (na odcinku od skrzyżowania z ul. Mylowską do końca zakresu objętego projektem. W miejscu brakujących 2 słupów oświetleniowych pozostawiono zapas kabla), d) urządzeniu zieleni, 2) Zakres prac objęty decyzja Starosty Chojnickiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 20.10.2020 r. nr AB.670.16.2020 a) budowie nawierzchni drogowych b) budowie oświetlenia ulicznego (szafka sterująca musi być wyposażona w zegar z modułem umożliwiającym sterowanie przez bluetooth i aplikację mblue) c) usunięciu kolizji energetycznych, w tym przebudowę linii kablowej SN-15kV, d) przebudowie słupów telekomunikacyjnych linii napowietrznej, e) urządzeniu zieleni, f) wyniesieniu kamieni granicznych na gruncie zgodnie z projektem podziału zatwierdzonym decyzją ZRID (koszty niekwalifikowalne), 3) Wykonaniu oznakowania drogowego poziomego i pionowego, 4) Wykonaniu 2 tablic informacyjnych o wymiarach 120cm x 80cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 9 do SIWZ wraz ich montażem. Treść tablic do uzgodnienia z Zamawiającym.(tablice należy zamontować na początku i końcu zakresu robót przed rozpoczęciem robót budowlanych) Zadanie II: Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Długiej w miejscowości Męcikał a) budowie sieci wodociągowej zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją z dnia 20.10.2020 r. nr AB.670.16.2020. UWAGA: 1) Należy dostosować szerokość i lokalizację wjazdów indywidualnych do istniejących ogrodzeń. 2) Zdejmowany humus stanowi własność Zamawiającego, należy go złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a jego część wykorzystać do wykonania humusowania skarp i terenów zielonych. 3) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 4) Materiał drogowy z korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy. 5) Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę powierzenia danych w związku z koniecznością przekazania danych właścicieli nieruchomości, które zostały przejęte pod drogę. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w Przedmiarze robót (stanowiącym materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (Słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.25.2020” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3). Dowód wniesienia wadium 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach