Przetargi.pl
Budowa ulicy Dębowej w Szałszy

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Dębowej w Szałszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Dębowej w Szałszy. Przedmiotowa inwestycja ma na celu wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni z kostki betonowej (długości ok. 264 m i zmiennej szerokości od 5,5 m do 4,5 m i jednostronnym spadkiem poprzecznym (3%)), ograniczonej krawężnikami betonowymi. W ramach zadania wykonany zostanie remont istniejących zjazdów indywidualnych do posesji, w celu dopasowania ich do projektowanych rzędnych. Na pozostałych zjazdach indywidualnych zostanie wykonana nawierzchni z kostki betonowej oraz dodane obramowanie z krawężnika betonowego najazdowego. Na włączeniu dróg wewnętrznych do ul. Dębowej zaprojektowano skrzyżowania o szerokości dostosowanej do projektowanego układu drogowego ul. Limbowej. Projektowana jest nawierzchni z kostki betonowej oraz obramowanie krawężnikiem drogowym betonowym. Przyjęto wyokrąglenie łukami 3,0 m. W celu uspokojenia ruchu zaprojektowano podwójne szykany, obramowane krawężnikiem betonowym, wypełnione nawierzchnią z kostki betonowej. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studni kanalizacji deszczowej oraz wpustów jezdniowych, zrealizowanych wcześniej w celu odwodnienia ulicy Dębowej oraz przyległych posesji. Zaprojektowano ściek przykrawężnikowy wykonany z 2 rzędów kostki betonowej, który usprawni spływy wody z jezdni do wpustów. Dodatkowo w celu dopasowania istniejących wpustów deszczowych do projektowanej ulicy 2 wpusty wymagają przestawienia z wschodniej strony jezdni do zachodniej krawędzi. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty budowlane: a) Roboty przygotowawcze oraz rozbiórkowe, w tym m.in. wykonanie, wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, roboty pomiarowe, rozbiórka obrzeży betonowych, rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwozem i utylizacją; b) Wykonanie jezdni ul. Dębowej, w tym m.in.: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – warstwa górna o gr. 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – kostka koloru szarego bezfazowa; c) Zjazdy z kostki, w tym m.in.: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – warstwa górna o gr. 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – kostka koloru czerwonego; d) Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej – wysp, w tym m.in.: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – gr. 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – warstwa górna o gr. 30 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o wys. 10 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; e) Wykonanie odwodnienia, w tym m. in.: zabudowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; f) Wykonanie elementów ulic, w tym m.in.: krawężników betonowych wystających (15x30 cm) i najazdowych (15x22 cm) na ławach betonowych z oporem; g) Roboty wykończeniowe, w tym m.in.: wykonanie humusowania z obsianiem; h) Zabezpieczenie kolidującej infrastruktury podziemnej (elektroenergetyka). Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) opracować, uzyskać zatwierdzenie, wprowadzić i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą a roboty prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną (Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. 5. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ; 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach