Przetargi.pl
Budowa ulicy 3-go Maja w Zbrosławicach

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy 3-go Maja w Zbrosławicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ulicy 3-go Maja w Zbrosławicach. Przedmiotowa inwestycja (budowa kolejnego odcinka) ma na celu wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego na pozostałym odcinku ulicy 3-go Maja (długości 308 m i szerokości 4,5 m) ograniczonej krawężnikami, z jednostronnym spadkiem w kierunku projektowanego cieku przykrawężnikowego i projektowanych wpustów ulicznych (6 szt.), z których woda opadowa odprowadzona zostanie do projektowanej kanalizacji deszczowej (z rur PVC śr. zew. 315 mm, dł. 301,10 m oraz 7 studni rewizyjnych). Za krawężnikami uformowane zostaną z destruktu bitumicznego obustronne opaski/pobocza o szerokości 0,50 m. W ramach zadania wybudowane zostaną również wjazdy do posesji (8 szt.). W ramach robót wykończeniowych wykonane zostanie ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego oraz humusowanie skarp z obsianiem. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: a) Roboty przygotowawcze oraz rozbiórkowe, w tym m.in. wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, roboty pomiarowe, rozbiórka krawężników betonowych, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 30 cm, wywiezienie i utylizacja gruzu; b) Wykonanie konstrukcji drogi, w tym m.in. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie stabilizacji podłoża spoiwem hydraulicznym gr. 25 cm, wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki kruszywowej gr. 28 cm, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 22 cm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr. 8 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC5S gr. 4 cm na powierzchni 1.177 m2; c) Wykonanie konstrukcji zjazdów oraz nawierzchni przejezdnych, w tym m.in. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wzmocnienie podłoża 30-40 cm grubego niesortu kamiennego częściowo wciśniętego w grunt, wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki kruszywowej gr. 22 cm, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm, wykonanie podsypki cementowo – piaskowej 1:4 gr. 3 cm oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej (szarej) gr. 8 cm na powierzchni 65 m2; d) Wykonanie elementów ulic, w tym krawężników betonowych wystających (15x30 cm) – dł. 570 mb i najazdowych (15x22 cm) – dł. 50 mb na ławach betonowych z oporem, wykonanie ścieków ulicznych z 4 rzędów kostki betonowej – dł. 620 mb, wykonanie sączku żwirowego owiniętego geowłókniną z rurką drenarską dwuścienną fi 110 – dł. 650 mb; e) Wykonanie robót kanalizacyjnych, w tym m.in. budowa kanału deszczowego z rur litych PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm – dł. 301,1 mb, wykonanie przykanalików z rur litych PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – dł. 14,5 mb, wykonanie wpustów ulicznych kl. D400 osadzonych na studzienkach żelbetowych z osadnikiem i wyposażone w pierścień odciążający – 6 kpl., budowa 7 studni rewizyjnych żelbetowych o średnicy fi 1,2 m z kręgów żelbetowych przykrytych płytą pokrywową; f) Organizacja ruchu stała, w tym m.in. wykonanie oznakowania pionowego, zabudowa progu zwalniającego – 1 kpl., oraz punktowych elementów odblaskowych – 8 szt.; g) Roboty wykończeniowe, w tym m.in. wykonanie plantowania powierzchni gruntu rodzimego, humusowanie skarp z obsianiem 1.240 m2. Zadanie nie obejmuje przebudowy wodociągu (pkt. 7) ujętego w przedmiarze. Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) wprowadzić (na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zatwierdzonego projektu) i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą a roboty prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną (Załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011 z dopiskiem „Wadium - Budowa ulicy 3-go Maja w Zbrosławicach” 3. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Do oferty Wykonawcy zobowiązani są załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach