Przedmiotem zamówienia jest budowa czternastu dróg gminnych (ulic osiedlowych) w osiedlu Borek wraz z infrastrukturą towarzyszącą o łącznej długości około 3852m. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
1. Przybliżone długości ulic: Berberysowa 180 m, Jesionowa 362m, Grabowa 675m, Jagodowa 147m, Jeżynowa 145m, Jaworowa 139m, Konwaliowa 115m, Wiązowa 236m, Olchowa 102m, Poziomkowa 304, Akacjowa 805m, Wrzosowa 159m, Malinowa 140m, Lipowa 337m
2. Przekroje poprzeczne dróg.
Drogi w większości są drogami klasy D(dojazdowa) o szerokości jezdni 5m na odcinkach prostych. Wyjątkiem jest ul. Grabowa zaprojektowana jako klasy L (lokalna) o szerokości jezdni 6 na odcinkach prostych.
Podstawowy przekrój drogi obejmuje:
- jezdnię szerokości 5 m (ul. Grabowa 6m)
- jednostronny pas zieleni o szerokości od 1,5m do 3m przeznaczony do humusowania i obsiania trawą.
- jednostronny chodnik o szerokości 2m umieszczony za pasem zieleni
( wyjątki: ul. Poziomkowa bez chodnika, fragmenty niektórych ulic nie mają chodników lub mają chodnik obustronny np. ul. Berberysowa)
- obustronna opaska gruntowa w większości przypadków o szerokości od 0,5m do 0,65m oraz obustronne skarpy o różnej szerokości zależnej od ukształtowania terenu przeznaczone do humusowania i obsiania trawą.
3. Profile konstrukcyjne jezdni.
Podstawowy profil konstrukcyjny jezdni obejmuje:
- warstwa mrozochronna z piasku gr.10cm
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr.15cm
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm
- jezdnia obramowana jest obustronnie krawężnikami betonowymi na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej.
Wyjątki:
- na ul. Berberysowej warstwa mrozochronna z piasku gr.12cm oraz podbudowa z piasku stabilizowanego
cementem gr. 12cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm
- na Berberysowej i części ul. Konwaliowej nawierzchnia z kostki betonowej gr.8cm na posypce cementowo-piaskowej (lub grysowej) zamiast wierzchnich warstw asfaltowych
- W miejscach gdzie planowane są rowy odwadniające (część ul. Malinowej i Grabowej) i zatoki parkingowe nie ma krawężników.
4. Profile konstrukcyjne chodników:
Podstawowy profil konstrukcyjny chodnika obejmuje:
- podbudowa z gruntu (piasku) stabilizowanego cementem gr. 10cm
- podsypka cementowo-piaskowa (na Berberysowej podsypka piaskowa) gr. 3cm
- kostka betonowa gr. 6cm
- chodnik oddzielony jest od pasa zieleni obrzeżem betonowym na podsypce cementowo-piaskowej
5. Profile konstrukcyjne zjazdów i parkingów:
Na niektórych odcinkach ulic pasy zieleni zastąpione są lub pomniejszone są przez zatoki parkingowe o różnej szerokości. Oprócz tego projekt obejmuje ponad 190 zjazdów indywidualnych o szerokości przeważnie 4m, przy czym zjazdy sąsiadujące są łączone w większa całość.
Podstawowy profil konstrukcyjny zjazdów i parkingów obejmuje:
- warstwa odsączająca z piasku gr.14cm (ul. Berberysowa 24cm)
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr.15cm (ul. Berberysowa - z kruszywa łamanego)
- podsypka cementowo piaskowa (na Berberysowej podsypka grysowa) gr. 3cm
- kostka betonowa gr. 8cm
- zatoki parkingowe oddzielone są od pasów zieleni i chodników krawężnikami betonowymi na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej
- zjazdy oddzielone są od pasów zieleni obrzeżami betonowymi na ławie betonowej i podsypce cementowo piaskowej.
6. Odwodnienie
Odwodnienie obejmuje budowę pełnej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Berberysowej, budowę studzienek ściekowych i przykanalików włączanych do istniejącej kanalizacji dla części pozostałych ulic oraz budowę rowów odwadniających dla części ulic Grabowej i Malinowej:
- sieć kanalizacji deszczowej śr. 300mm - około 187 m
- przykanaliki śr. 200mm - około 183m
- studnie rewizyjne betonowe śr. 1200mm - 5szt
- studzienki ściekowe uliczne 60szt
- rowy odwadniające około 100m2
- skarpy prowadzące do rowów przy ul. Malinowej obłożone są płytami ażurowymi razem około 183 m2
- w miejscach gdzie zaprojektowane są rowy nie ma krawężników a pobocze umocnione jest kruszywem łamanym
7. Kolizje i regulacje infrastruktury podziemnej
W pasie zaprojektowanych dróg gminnych istnieją urządzenia infrastruktury technicznej: wodociąg, linie telefoniczne, linie energetyczne eNN i eSN, gazociąg, kanalizacja sanitarna i deszczowa. Powyższe kolizje należy zabezpieczyć zgodnie z wytycznymi zarządców poszczególnych sieci oraz dokonać regulacji pionowej studzienek rewizyjnych.
8. Przybliżone ilości nawierzchni:
- nawierzchnie dróg asfaltowe 20442 m2
- nawierzchnie dróg z kostki 2378 m2
- nawierzchnie zjazdów i parkingów z kostki 5618m2
- nawierzchnie dróg do przebrukowania 416 m2
- nawierzchnie chodników z kostki 8232 m2
- powierzchnie zielone do humusowania i obsiania trawą 18795m2
9. Przedmiot umowy obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
10. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
11. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną