Przetargi.pl
Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie. II etap.

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie. II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulic: Piękna, Leśna, Sosnowa, Kopernika, W. Sikorskiego, Orła Białego, S. Moniuszki, P. Skargi oraz część BOWiD (km 187,45 - 315,69) w miejscowości Mielno. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony jest w przedmiarze robót. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót zawarte są we właściwych specyfikacjach technicznych STWiOR. Zakres robót należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn. -Budowa i przebudowa ulic w m. Mielno od ulicy Wojska Polskiego do ul. Słonecznej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem- oraz decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 012/34/2008 z dnia 14.01.2008 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: -wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat: co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie ulic z zastosowaniem kostki szlachetnej, o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł każda; lub wykonaniem w nieprzerwanym 4-miesięcznym okresie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie ulic z zastosowaniem kostki szlachetnej o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 10 000 m?. -dysponują osobami posiadającymi łącznie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: -posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 mln złotych; -posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp, ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie ulic z zastosowaniem kostki szlachetnej o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł każda, lub robót budowlanych wykonywanych w nieprzerwanym 4-miesięcznym okresie polegających na budowie lub przebudowie ulic o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 10 000 m?; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane podane w w/w wykazie zostały wykonane należycie; 5)opisane fotografie wykonanych robót budowlanych, podanych w w/w wykazie; 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają łącznie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej; 8)informację banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych. 10)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach