Przetargi.pl
„Budowa ul. Rydla w Luboniu (na odcinku od Platanowej do ul. Podgórnej)”

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, E. Bojanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618130011 , fax. +48618130097
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    E. Bojanowskiego 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. +48618130011, fax. +48618130097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ul. Rydla w Luboniu (na odcinku od Platanowej do ul. Podgórnej)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane na odcinku drogi o długości 673,09mb w tym: Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe związane z usunięciem starych nawierzchni wraz z podbudową, nawierzchnie: z tłucznia kamiennego o grubości 20-30cm, klinkieru drogowego, płyt drogowych gr. 12cm, z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz prefabrykatów betonowych (m.in. płytki chodnikowe 35x35cm). - roboty rozbiórkowe związane z usunięciem starych krawężników drogowych 15x30cm i oporników 8x30cm - rozbiórki ogrodzeń - wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek - roboty ziemne (wykopy, nasypy) - wycinka drzew 15szt., karczowanie krzaków - ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm – L=438m; 15x22x100cm – L=1032m; 10x25x100cm – L=47m, na ławie betonowej z oporem C12/15 - ustawienie oporników betonowych 8x30x100 cm – L=1896mb - wykonanie konstrukcji nawierzchni: a) konstrukcja nawierzchni jezdni: w. ścieralna SMA gr. 4 cm; warstwa wiążąca AC 16W gr. 5 cm; podbudowa zasadnicza AC 22P gr. 7cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm, podbudowa pomocnicza C3/4 gr. 25cm, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego gr. 20 cm b) konstrukcja nawierzchni jezdni wyniesione skrzyżowanie: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm; podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 25 cm, podbudowa pomocnicza C3/4 gr. 25cm, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego gr. 20 cm c) konstrukcja nawierzchni chodników - w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm; mieszanka związana cementem C 1,5/2,0 gr. 15 cm d) konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm; podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 15 cm; mieszanka związana cementem C 1,5/2,0 gr. 15 cm e) konstrukcja nawierzchni utwardzonego pobocza: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm; podsypka piaskowo-żwirowa 0/11 gr. 5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 25 cm; warstwa pospółki gr. 20cm f) konstrukcja nawierzchni progów zwalniających: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm kolor czerwony; podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm; podbudowa z chudego betonu C8/10 gr. 22-30cm, podbudowa pomocnicza C3/4 gr. 25cm, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego gr. 20 cm - regulację wysokościową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej z wymianą włazu osadzonego w obudowie betonowej 1x1m, studni teletechnicznych, zaworów, zasuw wodociągowych gazowych - wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego - wykonanie drenażu DN 125mm SN 8 – L=124mb - humusowania skarp z obsianiem Roboty instalacyjne – kanalizacja deszczowa: - roboty ziemne: wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka, piasek z dowozu - umocnienie ścian wykopów wraz z odwodnieniem wykopów - demontaż istniejącej infrastruktury – rurociągi z tworzyw sztucznych (Ø315 i 200mm) wraz z demontażem studni rewizyjnych i ściekowych; wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek - budowę sieci kanalizacji deszczowej PCV – 315/9,2 mm SN8 SDR34 - L=542,7mb - kanały z rur PCV – 200/5,9 mm SN8 SDR34 - L=211,5mb - montaż studni rewizyjnej betonowej (beton klasy C 35/45, współczynnik wodoszczelności W ≥ 10) prefabrykowanych na uszczelkę DN 1000 mm zakończonych zwężką betonową DN 1000/625 mm oraz włazem żeliwnym D400 wypełnionym betonem DN 600 mm na zawiasie z wkładką tłumiącą w obudowie betonowej 1,0 m x 1,0 m - 37szt., - montaż studni ściekowych DN 500 mm (wraz z osadnikiem min. 1,0 m i syfonem) – 35szt. - montaż wpustów ulicznych kl. D400 z zabezpieczeniem antykradzieżowym – 35szt. - likwidacja kolizji sieci kanalizacji deszczowej z gazociągami i przyłączami wodociągowymi - odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym C250 L=18,5mb - przeprowadzenie prób, rozruchów i odbiorów wykonywanych robót Roboty instalacyjne – sieci wodociągowe: - demontaż hydrantu nadziemnego – 2szt. - wykonanie hydrantu podziemnego – 2szt. Przebudowa kolizji teletechnicznej: - roboty ziemne (wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka) - usunięcie kolizji polegających na przesunięciu słupków rozdzielczych wraz z przesunięciem/przebudową kabli, zabezpieczenie kabli rurą dwudzielną - regulacja wysokościowa ram i pokryw studni w stosunku do projektowanej niwelety - przebudowa odcinka kanalizacji pierwotnej wraz z nadbudowa nowych studni kablowych SKR-1 - układanie rur ochronnych - roboty montażowe – przełączenia infrastruktury Przebudowa kolizji elektroenergetycznych: - roboty ziemne (wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka) - usunięcie kolizji 1, 2 i 3 polegających na przebudowie linii napowietrznych i odtworzeniu połączeń - układanie kabli: NAY2Y-J 4x150; YAKY 4x25 - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN - demontaż: nieizolowanych przewodów NN; opraw oświetleniowych, słupów linii NN - montaż opraw oświetleniowych na słupie linii napowietrznej - ułożenie rur osłonowych z HDPE o śr. 160mm, 110mm, 75mm - wykonanie uziomów - badania pomontażowe Roboty budowlane należy zrealizować na podstawie: - decyzji Starosty Poznańskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 22/2018 r., z dnia 21.08.2018 r., sygn. WD.6740.45.2018.MA oraz dokumentacji projektowej (Dodatki do Załącznika nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz (dokumentacja projektowa) zamieszczona na stronie internetowej pod linkiem: http://lubon.kylos.pl/przetargi/BMK.ZP.271.01.9.2019/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIII. Wymaganie dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w kwocie 65 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego: Pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń. 7. Wykonawca ma prawo złożyć wadium (w tym oryginał dokumentu wadialnego) przed złożeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu oferty wedle swojego wyboru, z zastrzeżeniem, że musi dochować dla złożenia wadium termin dla jego wniesienia. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem XIII pkt. 14 SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII pkt. 10 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu (BEZ OSOBNEGO WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Z ofertą pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców (np. tzw. konsorcjum). 3. Z ofertą, (opcjonalnie jeżeli zachodzi ta sytuacja), zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci o którym mowa w pkt VIII pkt 2 SIWZ (wg. Załącznika nr 8 do SIWZ), chodzi o podmiot z art. 22a ustawy Pzp wraz z ofertą. 4. 4 kosztorysy ofertowe w tym: - jeden kosztorys dot. branży drogowej, - jeden dot. kanalizacji deszczowej, - jeden dot. przebudowy i zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej - jeden dot. rozwiązania kolizji elektroenergetycznych 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Z ofertą dokumenty potwierdzające uprawnienia do podpisania oferty (reprezentowania w postępowaniu) jeżeli nie wynika to z danych w stosownym rejestrze czy ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach