Przetargi.pl
Budowa ul. Przecławskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Przecławskiej”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
    REGON: 15259663001150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Przecławskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Przecławskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ul. Przecławskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Przecławskiej”, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w umowie w sprawie zamówienia. Przez umowę w sprawie zamówienia należy rozumieć wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisują: 1) dokumentacja projektowa, zwana dalej „Projektem”, składająca się z opracowań wyszczególnionych w wykazie dokumentacji projektowej stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej „STWiOR”, wyszczególnione w wykazie specyfikacji technicznych stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga: 1) z uwagi na skrócenie odcinka ulicy w stosunku do pierwotnego projektu - zagospodarowanie pasa drogowego należy wykonać zgodnie z Projektem a w szczególności zgodnie z Planem Zagospodarowania Terenu – zakres wykonania, 2) wykonania drogi o układzie funkcjonalnym zgodnym z układem określonym w Projekcie, 3) wykonania elementów drogi opisanych w Projekcie, o parametrach technicznych i użytkowych określonych w Projekcie, 4) wykonania obiektów budowlanych związanych z drogą opisanych w Projekcie, o parametrach technicznych i użytkowych określonych w Projekcie, 5) wyposażenia drogi w urządzenia techniczne, w tym urządzenia związane z prowadzeniem, zabezpieczeniem i obsługą ruchu, a także urządzenia związane z potrzebami zarządzania drogą, opisane w Projekcie, o parametrach technicznych i użytkowych określonych w Projekcie. 4. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia: 1) według Projektu, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt. 1, 2) według zbioru wymagań określonych w STWiOR, 3) w sposób określony w powszechnie obowiązujących przepisach, w tym m.in. techniczno-budowlanych z zakresu dróg publicznych oraz z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, 5) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 6) w sposób określony w zarządzeniu nr 1682/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie m.st. Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji (publikacja elektroniczna: Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy; www.bip.warszawa.pl), 7) z wyrobów, w tym wyrobów budowlanych, i materiałów: a) określonych z nazwy w Projekcie i/lub STWiOR, przy czym w przypadku rozbieżności za nadrzędny przyjmuje się Projekt, b) o właściwościach technicznych i użytkowych określonych w Projekcie i/lub STWiOR, c) spełniających wymagania określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), zwanej dalej „przepisami PB”, d) fabrycznie nowych, wytworzonych w okresie 3 lat przed ich wbudowaniem w przedmiot zamówienia, e) własnych Wykonawcy lub podwykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt. 2. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia: 1) ze zmianami nieodstępującymi w sposób istotny od Projektu, innych warunków pozwolenia na budowę lub wymagań określonych przez Zamawiającego w umowie w sprawie zamówienia pod warunkiem, że każda proponowana przez Wykonawcę zmiana nie będzie stanowić istotnego odstąpienia w rozumieniu art. 36a ust. 5 przepisów PB od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę, będzie spełniała wymagania stawiane przez Zamawiającego i Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na wykonanie przedmiotu zamówienia z proponowaną zmianą, 2) z powszechnie stosowanych wyrobów budowlanych wytworzonych z betonu zwykłego, dla których w Projekcie lub zarządzeniu nr 1682/2017, o którym mowa w ust. 4 pkt. 6, określono ich wytworzenie z betonu na kruszywie (grysie) bazaltowym lub z powierzchnią użytkową płukaną lub z powierzchnią użytkową, dla której określono procentowy udział odsłoniętego kruszywa w powierzchni. 6. Zamawiający wymaga, aby: 1) przekazywany Zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia spełniał wymagania i zapewniał warunki określone w § 1 ust. 3 pkt. 1-3 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.), a także określone w uchwale nr XLI/1142/2012 Rady m.st. Warszawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Gilarskiej (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2012 r. poz. 6543; publikacja elektroniczna: Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy; www.bip.warszawa.pl), 2) Wykonawca przekazał Zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia do użytkowania w stanie umożliwiającym jego udostępnienie do użytkowania każdemu uczestnikowi ruchu drogowego w rozumieniu art. 2 pkt. 17 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1990 ze zm.), niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu odbioru technicznego przedmiotu zamówienia, lecz nie później niż w terminie 2 dni od daty zakończenia tego odbioru. 7. W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, poza wykonaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę również: 1) robót tymczasowych w rozumieniu § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2) prac towarzyszących w rozumieniu § 14 ust. 2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 1, w tym m.in.: a) wytyczenie geodezyjne elementów drogi i związanych z nią obiektów budowlanych i urządzeń technicznych w terenie, b) wykonanie pomiarów kontrolnych, badań, prób i sprawdzeń określonych w STWiOR, c) prowadzenie dokumentacji budowy w rozumieniu art. 3 pkt. 13 przepisów PB, d) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu art. 3 pkt. 14 przepisów PB, e) przygotowanie dokumentacji powykonawczej urządzeń oświetlenia ulicznego w zakresie i formie wymaganej przez Zarząd Dróg Miejskich, zwany dalej „ZDM”, f) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest Prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej (publikacja elektroniczna: Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy; www.bip.warszawa.pl), g) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu i jego zatwierdzenie przez właściwy organ zarządzający ruchem, jeżeli wykonanie przedmiotu zamówienia wymagać będzie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, 3) innych czynności określonych lub nieokreślonych w umowie w sprawie zamówienia, a niezbędnych do wykonania umowy w sprawie zamówienia, w tym m.in.: a) zorganizowania budowy zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę i przepisami PB, b) zabezpieczenia terenu budowy, c) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez kierownika budowy, d) sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w rozumieniu przepisów PB, e) przygotowania wykonanego przedmiotu zamówienia do odbioru i przekazania Zamawiającemu, f) przygotowania wykonanych urządzeń oświetlenia ulicznego do przekazania do:  eksploatacji do ZDM,  konserwacji do konserwatora oświetlenia ulicznego na terenie Dzielnicy Targówek w m.st. Warszawie. 8. Według nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga wykonania robót budowlanych (45000000-7) objętych nazwami i kodami CPV: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45111200-0, 2) roboty w zakresie stabilizacji gruntu; 45111230-9, 3) roboty w zakresie odwadniania gruntu (w wykopie); 45111240-2, 4) roboty w zakresie budowy dróg publicznych; 45233120-6 i DA03-0, 5) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków; 45232440-8, 6) roboty w zakresie regulacji ruchu; 45233150-5, 7) malowanie nawierzchni (dróg); 45233221-4, 8) instalowanie znaków drogowych; 45233290-8, 9) instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego; 45316110-9. 9. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę (tzn. siłami własnymi Wykonawcy) części przedmiotu zamówienia wymagającej wykonania robót budowlanych określonych w ust. 8 pkt. 4 z wyłączeniem robót w zakresie układania warstw (wiążącej i ścieralnej) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Pozostałe części przedmiotu zamówienia, jak również roboty tymczasowe, prace towarzyszące i czynności określone w ust. 7 pkt. 3, Wykonawca może wykonać osobiście lub powierzyć ich wykonanie podwykonawcy. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych w § 18 wzoru umowy, na okres co najmniej 5 lat. 11. Klauzule społeczne: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca przez okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem na terenie budowy robót budowlanych określonych w ust. 8, z wyłączeniem osób kierujących budową (kierownika budowy) i robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (kierownika robót). Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to bezpośrednie wykonywanie na terenie budowy robót budowlanych określonych w ust. 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 tys. PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych polskich). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy PZP, Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informację o samodzielnym wykonaniu zamówienia, wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 9 do SIWZ, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany),  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Uwaga: Informację o podmiotach i zdolnościach lub sytuacji, na których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2. 5) wykaz budów lub przebudów dróg kołowych dla ruchu samochodowego z jezdnią wykonaną z mieszanek mineralno-bitumicznych kierowanych przez osobę, której Wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat: a) budowy lub przebudowy drogi w zakresie podania rodzaju przedsięwzięcia budowlanego (budowa lub przebudowa), rodzaju drogi, miejsca jej położenia oraz roku jej odebrania przez zleceniodawcę i udostępnienia do użytkowania uczestnikom ruchu drogowego, b) pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie potwierdzenia kierowania (przez co rozumie się wykonywanie obowiązków kierownika budowy zgodnie z przepisami PB) budową lub przebudową drogi i podania nazwy podmiotu powierzającego osobie obowiązki kierownika budowy; składany w celu oceny oferty w zakresie kryterium doświadczenia kierownika budowy, o którym w Dziale XIII ust. 1 pkt. 3, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę, wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach