Przetargi.pl
Budowa ul. Konwaliowej w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 57079128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Konwaliowej w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Konwaliowej w Wągrowcu”. Zadanie realizowane będzie na działkach o nr ewidencyjnych: 4696/8; 4696/7; 5499/6; 74/6; 4696/5; 70/5; 69/3; 68/3; 66/4; 4696/3; 4604/1; 4624; 4612; 122/4; 121/4: 4625/3: 120/5; 120/6; 119/4; 118/3; 117/20; 117/21; 116/5; 149 położonych w obrębie ewidencyjnym 0001 Wągrowiec. Projekt budowy drogi obejmuje: • budowę jezdni z o nawierzchni SMA 11 o długości 636mb, szer. 5,50m wraz z łącznikiem do ul. Leśnej o długości 76,0m szer.5,0m, • budowa jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8,0cm o długości 28,0m, szer. 4,5m, • budowę chodników o szer. 1,9m – 4,0m z kostki betonowej o gr. 6,0cm i 8,0cm (chodnik wzmocniona konstrukcja), • budowę zjazdów na posesje z kostki betonowej o gr. 8,0cm, • budowę zatok parkingowych i miejsc postojowych z kostki betonowej o gr. 8,0cm, • budowę kanalizacji deszczowej: - kanalizacja grawitacyjna - 930,0mb - kanalizacja tłoczna - 118,0mb - przepompowania - 1 kpl Uwaga: niniejszy zakres nie obejmuje ujętych w opracowaniu projektowym odcinków kanalizacji deszczowej w ul. Żurawinowej (działka nr 5494/3 z wyjątkiem 2-metrowego podejścia do studni D8), ul. Jagodowej (działka nr 118/12 z wyjątkiem 3-metrowego podejścia do studni D22), oraz odcinka Di1-D28-D29, które nie są przedmiotem zamówienia. • budowę odwodnienia ulic (przykanaliki i wpusty boczne), • wymianę włazów kanałowych. Włazy kanałowe znajdujące się w obrębie jezdni należy wymienić na włazy kanałowe osadzone w płycie żelbetowej, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, • likwidacja kolizjij, • roboty rozbiórkowe, • budowę (98,0mb) i przebudowę sieci wodociągowej, • wykonanie zieleni wraz z utrzymaniem przez okres 24 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót, • zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133). Zamawiający zastrzega, że na opis przedmiotu zamówienia składają się m.in.: projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, SIWZ oraz wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu umowy także do wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego Załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia). UWAGA !!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót budowlanych związanych z budową kanałów technologicznych oraz budową oświetlenia ulicznego. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Zamówienie należy wykonać przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266 z późn.zm.) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji Projektowej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nie objętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadomienia z odpowiednim wyprzedzeniem nadzoru archeologicznego o terminie przystąpienia do wykonywania robót oraz zapewnienie dostępu nadzorowi, Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) 2. Szczegóły dotyczące sposobu i form wniesienia wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1-8 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 3 do SIWZ) 6) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach