Przetargi.pl
Budowa ul. Harcerskiej i ul. Wybickiego w Brusach

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Harcerskiej i ul. Wybickiego w Brusach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy nawierzchni drogowej części ul. Wybickiego w Brusach zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. 2) roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni drogowych oraz kanalizacji deszczowej ulic Harcerskiej i Wybickiego w Brusach w ramach zadania pn.: „Budowa ul. Harcerskiej i ul. Wybickiego w Brusach”. 2. Roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni drogowych oraz kanalizacji deszczowej ulic Harcerskiej i Wybickiego w Brusach obejmują: 1) budowę nawierzchni na ul. Wybickiego (dł. ok. 242 mb):  na odcinku od ul. Myśliwskiej do ul. Harcerskiej – ciąg pieszo jezdny szer. 7,5 m z kostki betonowej brukowej,  na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Bema – jezdnia z kostki betonowej brukowej szer. 6,0 m oraz obustronne chodniki z kostki betonowej brukowej szer. 2,0 m, zjazdów na posesje o nawierzchni z betonowej kostki brukowej grafitowej, 2) budowę nawierzchni na ul. Harcerskiej (dł. 130 mb) – ciąg pieszo – jezdny o nawierzchni z kostki betonowej brukowej szer. 6,0 – 6,4 m, 3) budowę kanałów deszczowych Ø300 w ul. Wybickiego i Harcerskiej, 4) budowę przykanalików deszczowych Ø200 od wpustów ulicznych do nowoprojektowanych kanałów deszczowych, regulację wysokościową osadzenia wszystkich istniejących włazów studzienek kanalizacyjnych sanitarnych, 5) budowę wpustów deszczowych (wszystkie wpusty z osadnikiem na piasek o maksymalnej głębokości 1,0 m) 6) budowę wodociągu Ø90mm w ul. Wybickiego, 7) regulację wysokości osadzenia istniejących skrzynek zasuw i hydrantów na istniejącej sieci wodociągowej, 8) regulację wysokościową osadzenia wszystkich istniejących włazów studzienek kanalizacyjnych sanitarnych wraz z wyposażeniem, 9) wymianę armatury i kształtek węzłów połączeniowych na sieci wodociągowej w miejscach wskazanych przez ZGK Brusach w warunkach technicznych, 10) wykonanie oznakowania drogowego, 11) wykonanie zieleni. UWAGA: 1) Materiał drogowy z korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy. 2) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SIWZ. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:  zorganizuje zaplecze robót,  zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym przede wszystkim: wytyczenie inwestycji w terenie, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, ewentualne rozstrzyganie wątpliwości co do przebiegu granic w terenie,  dokona wycinki drzew, krzewów itp.,  uporządkuje teren robót po zakończeniu realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. (Słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium nr sprawy ZP.271.7.2017” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby:  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach