Przetargi.pl
„Budowa ul. Dojazdowej w Luboniu” (na odcinku od ul. Jana III Sobieskiego do ul. Rydla oraz budowę ul. Rydla na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Platanowej)

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, E. Bojanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618130011 , fax. +48618130097
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    E. Bojanowskiego 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. +48618130011, fax. +48618130097
    REGON: 000524619
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ul. Dojazdowej w Luboniu” (na odcinku od ul. Jana III Sobieskiego do ul. Rydla oraz budowę ul. Rydla na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Platanowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty drogowe : - roboty ziemne (wykopy, nasypy) - roboty rozbiórkowe – konstrukcja nawierzchni chodników (nawierzchnia z kostki betonowej), nawierzchnia z kruszywa, krawężniki wraz z ławą betonową, - rozbiórka nawierzchni bitumicznych – frezowanie - usunięcie nasadzeń - ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm 15x22x100 cm 15x22x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 - ustawienie oporników betonowych 12x25x100 cm 6x20x100 cm 8x30x100 cm - ułożenie rur rezerwowych - przestawienie istniejącego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 4 - likwidacja zbiorników bezodpływowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 - wykonanie konstrukcji nawierzchni: a) konstrukcja nawierzchni jezdni: w. ścieralna mieszanka mineralno-asfaltowa AC8S gr. 4 cm; warstwa wiążąca mieszanka mineralno-asfaltowa AC11W gr. 8 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm + gr. 15 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm b) konstrukcja nawierzchni jezdni: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm kolor szary; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm + gr. 15 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm c) konstrukcja nawierzchni chodników - w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm kolor szary; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5,0 Mpa gr. 10 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm d) konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych i zjazdów indywidualnych: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm kolor szary (*kolor grafitowy po za chodnikiem); podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 7 cm + gr. 8 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm e) konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych: w. ścieralna mieszanka mineralno-asfaltowa gr. 4 cm; warstwa wiążąca mieszanka mineralno-asfaltowa gr. 5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 7 cm + gr. 8 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm f) konstrukcja nawierzchni progów zwalniających: w. ścieralna kostka betonowa typ „domino” gr. 8 cm kolor czerwony; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 18 cm + gr. 15 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - regulację wysokościową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej, studni teletechnicznych, zaworów, zasuw wodociągowych gazowych - wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego - wymiana włazów dla studni rewizyjnych zlokalizowanych w nawierzchni bitumicznej na włazy na zawiasie w obudowie betonowej 1m x 1m (dotyczy studni kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej) Roboty instalacyjne – kanalizacja deszczowa : - roboty ziemne (wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka) - umocnienie ścian wykopów wraz z odwodnieniem wykopów - demontaż istniejącej infrastruktury – sieci kanalizacji deszczowej (PCV Ø315 mm) wraz z studniami rewizyjnymi, przykanalikami, wpustami. - budowę sieci kanalizacji deszczowej PCV – 315/9,2 mm SN8 SDR34 - budowę przyłączy PCV – 160/4,7 mm SN8 SDR34 oraz PCV – 250/7,3 mm SN8 SDR34 (do granicy nieruchomości) - budowę wpustów PCV – 200/5,9 mm SN8 SDR34 - montaż studni rewizyjnych dn 1000 mm (kineta, komin, zwieńczenie kręgiem konicznym 600/1000 mm) z włazem na zawiasie w obudowie betonowej 1m x 1m - montaż studni ściekowych dn 500 mm (wraz z osadnikiem min. 1,0 m oraz wiaderkiem) - montaż wpustów ulicznych – krawężnikowych, przykrawężnikowych, Przebudowa kolizji teletechnicznej: - roboty ziemne (wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka) - roboty rozbiórkowe - układanie rur ochronnych - budowa studni kablowych SKR1 - montaż nowego słupka kablowego - przebudowa studni kablowych SKR-2 SK-1 - ułożenie kabli XzTKMXw 2x2x0,5mm2; XzTKMXw 5x4x0,5mm2; XzTKMXw 15x4x0,5mm2; - roboty montażowe – przełączenia infrastruktury Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami : - roboty ziemne (wykopy, nasypy wraz z wymianą gruntu – podsypka, obsypka, zasypka) - budowę sieci wodociągowej z rur PE100 Ø180*10,7 SDR 17 PN10 wykonawczy 180 mm - demontaż istniejącej infrastruktury – obudowy zasuw; tabliczek informacyjnych; hydrantów; odcięcie istniejącej instalacji 160 mm PVC, demontaż sieci wodociągowej zlokalizowanej w pasie drogowym, zamulenie sieci zlokalizowanej w gruntach prywatnych, - przełączenie sieci 150 mm PVC (ul. Jana III Sobieskiego) 160 mm PVC (ul. Dojazdowa) 110 mm PCV (ul. boczna od ul. Dojazdowej) - montaż hydrantów - wykonanie przyłączy PE 100 32*3,0 SDR 11 PN16 PE 100 63*5,8 SDR 11 PN16 (4 szt. przebudowa) (19 szt. przełączenie) (5 szt. nowoprojektowane) - zaślepienie przyłączy korkiem - montaż wodomierzy dla przyłączy przebudowywanych - dostarczonych przez spółkę AQUANET S.A. - przeprowadzenia badań prób i sprawdzeń zgodnie z wytycznymi spółki AQUANET S.A. - odtworzenie konstrukcji nawierzchni jezdni (ul. Jana III Sobieskiego) - odtworzenie nawierzchni na terenie nieruchomości prywatnych do stanu pierwotnego Roboty budowlane należy zrealizować na podstawie decyzji: a) pozwolenia na budowę nr 994/18 r. z dnia 02.03.2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz (dokumentacja projektowa) zamieszczona na stronie internetowej pod linkiem: http://lubon.kylos.pl/przetargi/BMK.ZP.271.01.11.2018/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i poz. 1240); Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego: Kancelaria w holu. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty – informacja o sposobie jego wniesienia np. na druku oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2018r. do godz. 09:55. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca ma prawo złożyć wadium (w tym oryginał dokumentu wadialnego ) przed złożeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu oferty wedle swojego wyboru, z zastrzeżeniem, że musi dochować dla złożenia wadium termin dla jego wniesienia określony wyżej. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.14 (SIWZ). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg. Załącznika nr 7 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, - potwierdzenie wniesienia wadium, - 6 kosztorysów ofertowych (zaleca się uzupełnienie kosztorysów wg. wzoru zamieszczonego w Dodatku A do Załacznika nr 1 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach