Przetargi.pl
"Budowa ul. Cedrowej i Pistacjowej w Wójtowie - drogi wewnętrzne wraz z budową odwodnienia i niwelacją przyległego terenu, obr. Wójtowo, Gmina Barczewo"

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://barczewo.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa ul. Cedrowej i Pistacjowej w Wójtowie - drogi wewnętrzne wraz z budową odwodnienia i niwelacją przyległego terenu, obr. Wójtowo, Gmina Barczewo"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja pozostałej części zadania z pozwoleniem na budowę nr Bw/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 r. pod nazwą: „Budowa ul. Cedrowej i Pistacjowej w Wójtowie – drogi wewnętrzne wraz z budową odwodnienia i niwelacją przyległego terenu, obr. Wójtowo, Gmina Barczewo”, na działkach o nr: 10/7; 10/39; 10/26; 10/79; 258 w zakresie określonym poniżej: 1) kanalizacja deszczowa z rur PP wraz z wpustami ulicznymi, poza zakresem zaznaczonym w załączniku graficznym nr 1 kolorem czerwonym, dotyczący tyko kanalizacji deszczowej; 2) nawierzchnia drogi ul. Cedrowej i Pistacjowej w całości projektu. 3.2 Powyższe zadanie należy wykonać na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 r. i specyfikacji tchnicznej wykonania i odbioru robót. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w projekcie budowlanym w części objętej opisem przedmiotu zamówienia i zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr nr Bwo/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 r. oraz w specyfikacji technicznej wyknania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej umowy. 3.4 Podstawę realizacji przedmiotu umowy stanowią: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3) decyzja pozwolenia na budowę nr Bwo/73/2016 z dnia 23 czerwca 2016 r.; 4) oferta Wykonawcy. 3.5 Załącznikiem dodatkowym jest przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do kalkulacji kosztu wykonania przedmiotu umowy. 3.6 Treść projektu umowy oraz dokumentów określonych w ust. 3 należy traktować jako wzajemnie się uzupełniającą i uszczegóławiającą. W razie wystąpienia rozbieżności w tych dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: umowa, siwz, dokumentacja projektowa, STWiOR. 3.7 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z projektem budowlanym, szczegółową spacyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także uznaje tę dokumentację za wystarczającą podstawę do realizacji niniejszej umowy. Jednocześnie wykonawca oświadcza, że nie wnosi uwag co do dokumentacji projektowej oraz do zakresu prac. 3.8 Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty Zamawiającemu, dokonał oględzin oraz zapoznał się z przyszłym terenem budowy, a także uwzględnił w swojej ofercie wszelkie uwarunkowania dla tej inwestycji. 3.9 Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji przedmiotu umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia oraz uprawnienia wymagane przepisami prawa i przepisami BHP. 3.10 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.11 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1 Wykonawca zobligowany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy nr 61934310280000060620000040 z dopiskiem – wadium na przetarg: proszę wpisać nazwę postępowania; kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 8.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 siwz, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8.5 Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być załączone w sposób luźny do oferty. 8.6 Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 8.7 Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.8 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.9 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złozone w formie oryginału lub potwiedzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady repezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Dowód wniesieni wadium. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, o których mowa w pkt. 6.1.3 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na te zasoby - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz, o którym mowa w pkt. 6.1.4 SIWZ, w sytuacji gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt. 5.11 SIWZ - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 6. Oświadczenie składane przez Wykonawców w zakresie grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach