Przetargi.pl
Budowa ul. 11 Listopada na odcinku od ul. Rataja do ul. Żwirki w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. 11 Listopada na odcinku od ul. Rataja do ul. Żwirki w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia W ramach zamówienia należy zrealizować budowę ulicy, chodnika i zjazdów oraz kanalizacji deszczowej na ulicy 11 Listopada na odcinku od ul. Rataja do ul. Żwirki w granicach istniejącego pasa drogowego. Na ulicy 11 Listopada zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 5,00 m i przekroju daszkowym 2,00 % (na włączeniu w ul. Żwirki spadek należy dostosować do jej jezdni – spadki zaznaczono na profilu jezdni). Ponadto zaprojektowano chodnik o szerokości 2,00 m oraz zjazdy i dojścia do posesji, które należy bezpośrednio dowiązać do istniejących bram i furtek. Jezdnia, chodnik i zjazdy zostaną ograniczone obrzeżami 8 x 30 cm i krawężnikami 15 x 30 cm (12 x 25 cm na zjazdach) – betonowymi na ławie betonowej z oporem zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Nawierzchnie jezdni, chodnika i zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm Kostka typu Behaton, jezdnia kolor szary, zjazdy kolor czerwony, chodniki kolor szary. W ramach zadania należy wykonać dodatkowe zjazdy do działek ewid. nr: 221, 144 i 138 oraz dodatkowe dojścia do furtek do działek ewid. nr: 146/4 (dwa), 146/3, 146/17, 146/16, 137/1. Ponadto należy wyciąć istniejące drzewa kolidujące z planowaną inwestycją. Łączna długość budowanego odcinka ulicy wynosi około 290,00 m..2 Rozwiązania konstrukcyjne Konstrukcja nawierzchni jezdni 1) Kostka brukowa betonowa wibroprasowana gr. 8 cm (szara) 2) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm 4) Ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 13 cm 5) Warstwa podsypkowa z pospółki gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 56 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika i dojść do furtek: 1) Kostka brukowa betonowa wibroprasowana gr. 8 cm 2) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3) Ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10 cm 4) Warstwa podsypkowa z pospółki gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdu: 1) Kostka brukowa betonowa wibroprasowana gr. 8 cm 2) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3) Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 12 cm 4) Ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 35 cm 2. Odwodnienie W ramach zadania należy wykonać kanalizację deszczową w ul. 11 Listopada na odcinku od ul. Rataja do ul. Żwirki w Głownie na odc. D70 – D78 zgodnie z projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem części opisowej znajdującej się w przedmiarze robót, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi, za wyjątkiem jego części opisowej, opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty może dowolnie modyfikować przedmiar robót. 3. Obowiązek zatrudnienia osób na umowę o pracę. 3.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamowienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.). 3.2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu wszystkich czynności przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.3. Czynności wymienione w pkt 3.2 nie dotyczą czynności związanych z kierowaniem robotami i usług geodezyjnych. 3.4 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, o treści wskazanej w pkt 3.4 w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.2. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. 3.7. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 3.2. 3.8. Zatrudnienie osób bezrobotnych przy realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zoferuje zatrudnienie osoby lub osób bezrobotnych przy realizacji zamówienia obowiązany będzie przed rozpoczęciem robót do złożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie, zawierające informacje, o których mowa w pkt 3.4. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli zatrudnienia tej osoby lub osób w całym okresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach