Przetargi.pl
Budowa układu komunikacyjnego wyprowadzającego ruch turystyczny z kompleksu Lubiatowskiego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w ramach projektu: „Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo” – zadanie nr 2 i 3 przedmiotowej inwestycji.

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84210 Choczewo, ul. Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 722 629 , fax. 585 722 606
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    ul. Świerkowa 8
    84210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 722 629, fax. 585 722 606
    REGON: 19003679500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa układu komunikacyjnego wyprowadzającego ruch turystyczny z kompleksu Lubiatowskiego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w ramach projektu: „Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo” – zadanie nr 2 i 3 przedmiotowej inwestycji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja inwestycji pn.: „Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo” – w podziale na 2 części: 1)Część 1 - zadanie nr 2 przedmiotowej inwestycji pn: Przebudowa ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie (składających się z odcinków gminnych i leśnych) o dł. 1,2 km wraz z urządzeniem ciągu pieszo-rowerowego oraz wymianą istniejącego przepustu; 2)Część 2 - zadanie nr 3 przedmiotowej inwestycji pn: Przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej przy ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3)Przedmiar robót (dokument pomocniczy). 3.Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 2 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 4.W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust.2 opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust.2. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 7.Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem (przy ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie należy utrzymać ciągłość ruchu w obu kierunkach przez okres prowadzenia robót). 8.Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 9.Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 10.Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie tel. z Sekretarzem - Adamem Semmerlingiem tel.: 58 – 57 -22-621. 12.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 13.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)dotyczy zadania 2: -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora koparki lub koparko – ładowarki, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora walca, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora równiarki, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe kierowcy samochodu ciężarowego tj. co najmniej prawo jazdy kat. C wraz z uprawnieniami do przewozu rzeczy, b)dotyczy zadania 3: -dwóch pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowiskach elektro-monterów, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora koparki lub koparko – ładowarki, 14.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 12 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 13 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b)Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c)Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 12 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 15.W ofercie Wykonawcy należy uwzględnić również kostkę czarną (zgodnie z przedmiarami robót). Sposób ułożenia kostki należy skonsultować z Zamawiającym. 16.Na terenie inwestycji uporządkowano drzewostan– do usunięcia pozostały jedynie karpy. 17.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: a)38.000 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych) w odniesieniu do zadania 2, b)2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w odniesieniu do zadania 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy tj.: 1)w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. nr 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr konta: 93 1130 1121 0006 5603 3790 0002 Tytuł: Wadium do przetargu 4.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 6 i jego oryginał zostanie złożony w siedzibie Zamawiającego tj. kasie nadleśnictwa pokój 1.1, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach