Przetargi.pl
Budowa tymczasowych zewnętrznych schodów stalowych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych w ośrodku zdrowia w Bralinie

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tymczasowych zewnętrznych schodów stalowych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych w ośrodku zdrowia w Bralinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówieniem objęte jest dostosowanie budynku przychodni lekarskiej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w szczególności w zakresie: a) wykonania podstawy dla platformy dźwigowej (dla pionowego transportu osób niepełnosprawnych) w postaci płyty fundamentowej żelbetowej na podbudowie betonowej, b) wykonania podestu i schodów stalowych wraz z balustradą, c) montażu platformy dźwigowej wraz z podłączeniem do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej o minimalnych paramatrach technicznych zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ, d) rejestracji i odbióru urządzenia (platformy dźwigowej) w odpowiednim dla Zamawiającego Urzędzie Dozoru Technicznego, e) wybudowania chodnika o powierzchni około 66 m2 kostki betonowej o grubości 6 cm na podbudowie betonowej i podsypce piaskowej oraz wbudowaniu obrzeży betonowych na ławie betonowej. f) częściowej rozbiórki nawierzchni bitumicznej, g) wykucia otworu drzwiowego wraz z obróbką i montażem nowych drzwi wejściowych, których parametry techniczne opisano w załączniku nr 9 do SIWZ, h) wykonania zadaszenia (nad wybudowanym podestem) o konstrukcji drewnianej pokrytej dachówką karpiówką, i) wymiany i zmiany lokalizacji nowego grzejnika c.o. wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w pomieszczeniu przeznaczonym na wiatrołap, j) przeprowadzenia na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z rozpoczęciem działań budowlano-montażowych na obiekcie zabytkowym, przede wszystkim złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu o wydanie pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych, wg wymogów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 sierpnia 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, k) przekazania do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. l) Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlano-montażowe i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego, w tym na dostarczoną i zamontowaną platformę dźwigową co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, 2) Zakresy robót: wg przedmiaru robót, projektu budowlanego, specyfikacji technicznych (Stwiorb), z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 3) Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. a) Wymagalny termin rozpoczęcia robót ziemnych - nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy; b) Wymagalny termin zakończenia wykonywania robót budowlano-montażowych: do dnia 20 grudnia 2013 r.; c) Termin przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji i uzyskania w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie wydane przez PINB w Kępnie: do dnia 31 stycznia 2014r. d) Zamówieniem objęte są również: - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem, - zapewnienie kierownictwa budowy przez osobę uprawnioną, - uzyskanie w Imieniu Inwestora pozwolenia na prowadzenie robót przy zabytku, - przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem i przekazaniem do eksploatacji, a szczególności zarejestrowanie urządzenia platformy dźwigowej w UDT, - uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie wydane przez PINB w Kępnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach