Przetargi.pl
„Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Białaczów w 2019 roku”

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 581 414 , fax. 447 581 414
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12
    26-307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 447 581 414, fax. 447 581 414
    REGON: 59064782000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Białaczów w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Białaczów w 2019 roku” polegająca na wybudowaniu siłowni plenerowych w miejscowościach: Białaczów, Miedzna Drewniana i Petrykozy w Gminie Białaczów. Siłownie usytuowane zostaną na terenie pokrytym roślinnością niską. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Polskich Norm(PN), normami branżowymi (BN) lub odpowiednimi normami krajów EU w zakresie przyjętym przez polskie ustawodawstwo. W celu realizacji projektu wykonane mają być następujące prace: • w miejscowości Białaczów: polegajace na: wybudowaniu siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw wraz z elementami pozostałej małej architektury stanowiącymi strefę relaksu na dz. nr 1879/38, 1879/39, 1879/40, 1879/41, 1879/42 w Białaczowie, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym. Na terenie znajdować się będzie regulamin z informacjami odnośnie użytkowania oraz numerami alarmowymi. Teren inwestycji wyposażony będzie w następujące urządzenia zabawowe oraz uzupełniające: Plac zabaw: 1. Piramida linowa + tunel – 1 szt. 2. Karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt. 3. Huśtawka metalowa „Bocianie gniazdo” – 1 szt. 4. Regulamin placu zabaw – 1 szt. 5. Ławka – 2 szt. Siłownia zewnętrzna: 1. Orbitrek – 1 szt. 2. Biegacz – 1 szt. 3. Rower – 1 szt. 4. Wyciąg/krzesło – 1 szt. 5. Twister/surfer - 1 szt. 6. Stepper/poręcze - 1 szt. 7. Regulamin - 1 szt. Elementy wyposażenia strefy relaksu - pozostała mała architektura: 1. Betonowy stół do gry w tenisa stołowego - 1 szt. 2. Betonowy stół do gry w szachy - 1 szt. 3. Ławka - 4 szt. 4. 4. Kosz na śmieci - 3 szt. Elementy siłowni zostały zlokalizowane na terenie pokrytym roślinnością niską. Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. W ramach zadania należy do kosztów budowy doliczyć wytyczenie oraz inwentaryzację geodezyjną. • w miejscowości Miedzna Drewniana: polegające na: wybudowaniu siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw wraz z elementami pozostałej małej architektury stanowiącymi strefę relaksu na dz. nr 1269/2 w Miedznej Drewnianej, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym. Na terenie znajdować się będzie regulamin z informacjami odnośnie użytkowania oraz numerami alarmowymi. Teren inwestycji wyposażony będzie w następujące urządzenia zabawowe oraz uzupełniające: Plac zabaw: 1. Piramida linowa – 1 szt. 2. Karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt. 3. Huśtawka metalowa „Bocianie gniazdo” – 1 szt. 4. Regulamin placu zabaw – 1 szt. Siłownia zewnętrzna: 1. Orbitrek – 1 szt. 2. Biegacz – 1 szt. 3. Wioślarz – 1 szt. 4. Wyciąg/krzesło – 1 szt. 5. Twister/surfer - 1 szt. 6. Stepper/poręcze - 1 szt. 7. Regulamin - 1 szt. Elementy wyposażenia strefy relaksu - pozostała mała architektura: 1. Betonowy stół do gry w tenisa stołowego - 1 szt. 2. Stół do gry w szachy - 1 szt. 3. Ławka - 4 szt. 4. Kosz na śmieci - 2 szt. Elementy siłowni zostały zlokalizowane na terenie pokrytym głównie roślinnością niską. Na terenie na którym ma być zlokalizowana siłownia i plac zabaw rośnie także kilka drzew. UWAGA: Działka nr 1269/2 znajduje się na obszarze objętym strefą „B” częściowej ochrony konserwatorskiej oraz strefą „K” ochrony krajobrazu kulturowego, w związku z tym Wykonawca winien przestrzegać zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi wskazanych w piśmie WUOZ-ZN.5183.185.2019.PB z 22.02.2019r. (pismo w załączeniu). Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. W ramach zadania należy do kosztów budowy doliczyć wytyczenie oraz inwentaryzacje geodezyjną. • w miejscowości Petrykozy: polegające na: wybudowaniu siłowni zewnętrznej wraz z elementami pozostałej małej architektury stanowiącymi strefę relaksu na dz. nr 504 w Petrykozach, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym. Na terenie znajdować się będzie regulamin z informacjami odnośnie użytkowania oraz numerami alarmowymi. Teren inwestycji wyposażony będzie w następujące urządzenia zabawowe oraz uzupełniające: Siłownia zewnętrzna: 1. Biegacz – 1 szt. 2. Rower – 1 szt. 3. Wyciąg/krzesło – 1 szt. 4. Twister/surfer – 1 szt. 5. Prasa nożna/poręcze - 1 szt. 6. Steper/drabinka - 1 szt. 7. Regulamin - 1 szt. Elementy wyposażenia strefy relaksu -pozostała mała architektura: 1. Stół do gry w chińczyka - 1 szt. 2. Stół do gry w szachy - 1 szt. 3. Ławka - 4 szt. 4. Kosz na śmieci - 2 szt. Na terenie na którym ma być zlokalizowana siłownia rośnie kilka drzew. UWAGA: Na terenie przedmiotowej działki znajduje się stanowisko archeologiczne. Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków decyzją WUOZ-ZA.5161.113.2019.KB z dnia 25.02.2019r. ustalił konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z realizacją inwestycji polegającej na budowie siłowni zewnętrznej na działce nr ewid. 504 obręb Petrykozy, gm. Białaczów. Wykonawca w kosztach musi ująć wszystkie niezbędne formalności wynikające z przepisów prawa wraz z uzyskaniem pozwolenia od Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru. Koszt wszystkich uzgodnień oraz niezbędnych robót wynikających z decyzji Konserwatora po stronie Wykonawcy. Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. W ramach zadania należy do kosztów budowy doliczyć wytyczenie oraz inwentaryzacje geodezyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany, STWiOR oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100) 6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Nr rachunku 61 8992 0000 0013 5106 2000 0020 z adnotacją: „wadium – „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Białaczów w 2019 roku” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium. 6.8 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.10 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 6.14. 6.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.15 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.16 Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - zał. nr 3 oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 4. c) Pełnomocnictwo – o ile dotyczy; d) Oświadczenie o grupie kapitałowej. e) Wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach