Przetargi.pl
Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Karłowice - Popielów z siecią kanalizacji ciśnieniowej we wsi Stare Kolnie - etap I

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13 13
    46-090 Popielów, woj. opolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Karłowice - Popielów z siecią kanalizacji ciśnieniowej we wsi Stare Kolnie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem planowanego zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w celu odprowadzenia ścieków bytowo-gospodarczych z miejscowości Karłowice i Stare Kolnie do Popielowa. Zakres inwestycji obejmuje budowę tranzytu ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem pobliskich, dotychczas nieskanalizowanych nieruchomości i z włączeniem do istniejącego kanału sanitarnego w Popielowie. Projektowana sieć składa się z tranzytowego odcinka tłocznego, przewodów ciśnieniowych (od przydomowych przepompowni do przewodu tranzytowego) oraz 2 odcinków grawitacyjnych na terenie przepompowni sieciowych. Ponadto zaprojektowano 2 przepompownie sieciowe PSP w Starych Kolniach i PP w Popielowie oraz wymianę pomp w istniejącej przepompowni ścieków PK-1 w Karłowicach, a także 110 przepompowni przydomowych. Długość kanalizacji (wraz z przykanalikami) wynosi około 15,4 k m. Inwestycja obejmuje budowę liniowej infrastruktury podziemnej zlokalizowanej m.in. w drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkiej, a także na innych terenach. Strefowe przepompownie ścieków zlokalizowano na działkach gminnych. Inwestycja prowadzona będzie na terenach zalewowych, dlatego w celu maksymalnego zabezpieczenia przepompowni sieciowych i przydomowych przed awarią wymagane jest zastosowanie pomp m.in. z podwójnym uszczelnieniem i czujnikami przecieku przekazującymi sygnał do skrzynki sterującej. Rurociągi tłoczne zaprojektowano z rur polietylenowych do ścieków klasy PE100, na ciśnienie 10 bar, w zakresie średnic 40 - 140 mm, zgrzewane elektrooporowo i doczołowo. Budowę rurociągów częściowo przewidziano do realizacji metodą bezwykopową rurami typu RC. Miejsca poprzecznych przekroczeń dróg zaprojektowano w rurach osłonowych SDR11 zgrzewanych doczołowo. Swobodne wyloty ścieków zaproponowano do betonowych studzienek rozprężnych (SR) na terenie przepompowni ścieków PSK i PP. W celu zminimalizowania zagniwania ścieków w rurociągach tłocznych zaprojektowano zespoły napowietrzająco-odpowietrzające z armaturą płuczącą rozmieszczone średnio co ok. 500 m. Przepompownie strefowe zaprojektowano jako dwupompowe, z pompami zatapialnymi pracującymi naprzemiennie o swobodnym przelocie z wirnikami kanałowymi i typu vortex. Każda przepompownia zostanie wyposażona w szafkę zasilająco-sterującą oraz moduły soft-start. Nieruchomości w Starych Kolniach i wzdłuż ul. Brzeskiej w Popielowie skanalizowane zostaną poprzez urządzenia zbiornikowo-tłoczne (przepompownie przydomowe) składające się ze zbiornika, zatapianej pompy odśrodkowej z rozdrabniaczem, elastycznego systemu rurociągów z wsuwanym przyłączem tłocznym umożliwiającym łatwą instalację i wyjmowanie pompy bez wchodzenia do zbiornika przepompowni oraz skrzynki zasilająco-sterującej. Dzięki zastosowaniu pływakowych regulatorów poziomu cieczy, możliwe będzie sterowanie pompą w zależności od poziomu medium w zbiorniku. Pompa będzie załączana przy poziomie max w zbiorniku, a wyłączana przy poziomie min eliminując jednocześnie prace pompy podczas tak zwanego suchobiegu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2. przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3. zapewnienia na własny koszt na czas wykonywania robót energię elektryczną oraz wodę do celów budowlanych 4. przygotowania zaplecza budowy, 5. zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich ze szczególnym uwzględnieniem personelu i uczniów szkoły , 6. zapewnienia bezpiecznego dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 7. oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia, znaki geodezyjne) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego, wznowienia) na swój koszt, 8. przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm), 9. przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 10. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 11. uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 12. zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 13. wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 14. stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 15. zawiadomienie Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt. , 16. udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru robót, 17. niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 18. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 19. stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 20. przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy na co najmniej 14 dni przed terminem zakończenia robót (tj. najpóźniej do dnia 13.06.2014r.) w celu sprawdzenia ich kompletności , w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna - trzy egzemplarze, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, za zmiany wprowadzone do projektu bez wiedzy Zamawiającego odpowiada wyłącznie Wykonawca. - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań, - rozliczenie końcowe budowy, z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości, - wszelkich wymaganych prawem instrukcji, - oświadczenie właściciele posesji o baku roszczeń co do jakości wykonanych robót, 21. na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 22. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 23. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia harmonogramu finansowo - rzeczowego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz STWiOR Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych do opisywanych w przedmiocie zamówienia oraz opisanymi w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Warunki na jakich wnosić wadium określone są w rozdziale 12 SIWZ /Wymagania dotyczące wadium/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach