Przetargi.pl
Budowa Transgranicznego Centrum Dialogu Kultur w Szczuczynie na działkach o nr geod. 382, 564/2, 560/2 położonych przy ul. Sportowej

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.szczuczyn.pl , bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Transgranicznego Centrum Dialogu Kultur w Szczuczynie na działkach o nr geod. 382, 564/2, 560/2 położonych przy ul. Sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa Centrum Dialogu Kultur w Szczuczynie na działkach o nr geod. 382, 564/2, 560/2 przy ulicy Sportowej w miejscowości Szczuczyn. Zakres inwestycji obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż istniejących ogrodzeń wraz z elementami małej architektury - rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych - rozbiórkę istniejących na działce trybun żelbetowych wraz z murkami oporowymi - rozbiórkę budynku szatni. b) Budowę obiektów kubaturowych i elementów małej architektury: - budynku administracyjno-organizacyjnego - budynku kasy biletowej - trybun częściowo zadaszonych – 2 szt. - trybun odkrytych – 6 szt. - wiaty kominkowej, - deszczochronów – 3 szt. c) Wykonanie zjazdów na teren inwestycji: - budowa dwóch zjazdów publicznych z ul. Sportowej - przebudowa istniejącego zjazdu z ul. Sportowej d) Wykonanie nawierzchni utwardzonych: - ciągów jezdnych i pieszo-jezdnych , - parkingów dla samochodów osobowych i autobusów, - ciągów pieszych , - ścieżek rowerowych , - placu pod tereny wystawowe , - dwóch placów pod mobilne sceny koncertowe. e) Wykonanie placów o nawierzchni czynnej biologicznie: - placu imprez plenerowych , - pola namiotowego, - zagospodarowanie terenów zielonych na całej powierzchni działki poprzez plantowanie terenu, obsiew trawą. f) Montaż elementów małej architektury - mobilnej sceny koncertowej – zakup i montaż 1 szt. - koszy na śmieci - 18szt. - toalet kontenerowych typu TOI TOI – 4szt. - ławek, - stojaków na rowery, - tablic informacyjnych, - znaków drogowych, - krzesełek na widowniach (odpornych na wandalizm), g) Montaż ogrodzeń systemowych panelowych - ogrodzenie wokół pola namiotowego, - ogrodzenia wewnętrzne, - ogrodzenie terenu inwestycji. h) Wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej - przyłącza wodociągowego, - zewnętrznej doziemnej instalacji wodociągowej wraz z instalacją hydrantową, - zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do projektowanego szczelnego zbiornika na ścieki o poj. do 10m3, - odwodnienia placu imprez plenerowych (drenażu odwadniającego), - zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z separatorami i przepompownią, odprowadzającej podczyszczone wody odpadowe z dachów i terenów utwardzonych do rowu melioracyjnego, - zewnętrznej doziemnej instalacji elektroenergetycznej w tym (zasilająca, oświetleniowa, nagłośnieniowa, logiczna). i) Roboty elektryczne - zewnętrzne instalacje elektryczne (zasilające, oświetleniowe, kanalizacja kablowa), - Instalacja oświetlenia elektrycznego terenu i wewnątrz obiektów, - Instalacja zasilania gniazd (roboty wewnętrzne), - Instalacja ochrony odgromowej (roboty wewnętrzne), - Instalacji sieci strukturalnej LAN, - Instalacji monitoringu CCTV zewnętrznego i wewnętrznego, nagłośnienia, - Instalacje zewnętrzna oświetleniowa, nagłośnieniowa i logiczna, - zakup i montaż na elewacji budynku wyświetlacza ciekło – krystalicznego, - przebudowa linii SN15 w zakresie przewidzianym dokumentacją. j) Wyposażenie Zakup i montaż wyposażenia wewnętrznego pomieszczeń sanitariatów, szatni, administracyjnych, konferencyjnych zgodnie z wykazem wyposażenia. Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanej decyzji o pozwolenie na budowę nr 16/2018 z dnia 22.01.2018r. wydane przez Starostę Grajewskiego, oraz pozwolenia wodnoprawnego znak WR.6341.22.2012 z dnia 26.07.2012r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawiera załącznik numer 5 i 8 do SIWZ, stanowiące wzór umowy, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający udostępni obiekt celem przeprowadzenia wizji, na każde żądanie Wykonawcy. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.) Są to następujące czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych – minimum 4 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): • Czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, układanie kostki brukowej betonowej w okresie realizacji wskazanych robót. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych), za każdy ujawniony przypadek. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 14 marca 2019r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.um.szczuczyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach