Przetargi.pl
Budowa terenu rekreacyjnego z elementami małej architektury w miejscowości Rusinowo

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa terenu rekreacyjnego z elementami małej architektury w miejscowości Rusinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest budowa terenu rekreacyjnego z elementami małej architektury w miejscowości Rusinowo. Inwestycja realizowana na działkach nr 128 i 129 obręb ewidencyjny Rusinowo. 3.2. Aktualnie na terenie znajduje się parking utwardzony płytami Jomb oraz trylinką, w dalszej części działek znajduje się plac zabaw dla dzieci z elementami małej architektury. 3.3. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej, trylinki oraz płyt Jomb o pow. ok 336 m2 (trylinkę i płyty Jomb nadające się do ponownego wbudowania ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Na częściach działek nr 128 i 129 (za remizą OSP) znajduje się miejsce rekreacji wyposażone w urządzenia zabawowe, które należy zdemontować zabezpieczyć i przekazać do CKiS w Postominie w celu ponownego montażu. 3.4. Roboty budowlane obejmują: 3.4.1. Wykonanie miejsca rekreacji wyposażonego w palenisko o średnicy 1,5m z kostki granitowej o wym. 8x11 cm okrąg o promieniu 5m wysypać otoczakami o frakcji ok 5 cm. grubość 5 cm, wraz z ławkami drewnianymi bez oparcia oraz ławki drewniane - zgodnie dokumentacją projektową. 3.4.2. Wykonanie altany o konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 35 m2. Altanę wykonać na 6 stopach fundamentowych. Słupy z bali drewnianych o wymiarach 14x14 cm, balustrady wysokości 100 cm z belek 8x8 cm. Dach dwu spadowy krokwiowo jętkowy. Pokrycie dachowe wykonać z płyt OSB-3 gr. 25 mm pokrytych gontem bitumicznym na osnowie z welonu szklanego koloru czerwonego (imitujący dachówkę karpiówkę) układany na papie podkładowej asfaltowej – zgodnie z dokumentacją projektową. Nawierzchnię pod wiatą należy utwardzić kostką brukową betonową gr. 6 cm koloru oliwka (żółty) z obrzeżem betonowym gr. 8 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na podbudowie jak dla chodników wewnętrznych (ruch pieszych). 3.4.3. Wykonanie ławostołu z zadaszeniem o konstrukcji drewnianej. Dach dwuspadowy. Pokrycie dachowe wykonać z płyt OSB-3 gr. 25 mm pokrytych gontem bitumicznym na osnowie z welonu szklanego koloru czerwonego (imitujący dachówkę karpiówkę) układany na papie podkładowej asfaltowej oraz budowa ławostołu bez zadaszenia z drewna zgodnie z dokumentacją projektową. 3.4.4. Wykonanie miejsca rekreacji wraz z elementami zabawowymi i rekreacji sportowej (siłownia zewnętrzna). Na terenie placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej wykonać trawnik z rolki – przygotować podłoże poprzez wykonanie 15 cm warstwy odsączającej z piasku, 15 cm warstwy humusu, a następnie ułożenie trawnika z rolki. 3.4.5. Miejsce placu zabaw wyposażyć w: 3.4.5.1. Zestaw zabawowy wieżowy składający się z kwadratowej wieży. Dach na wieży dwuspadowy wykonany z płyt polietylenowych. Do wieży zamocowana zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej z bokami z płyt polietylenowych. Wymiary urządzenia ca. 191x152 cm. Strefa bezpieczna 541x452 cm, wysokość całkowita 218 cm, wysokość podestu oraz wysokość swobodnego upadku 59 cm. 3.4.5.2. Huśtawka podwójna wahadłowa, konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowana proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawek podwójne łożyskowane wykonane ze stali nierdzewnej, jedno siedzisko sztywne wykonane z aluminium oblanego gumą, drugie siedzisko w kształcie koszyka dla małych dzieci. Wymiary 217x378 cm strefa bezpieczna 750 x 313 cm, wysokość całkowita 245 cm, wysokość swobodnego upadku 128 cm. 3.4.5.3. Sprężynowiec – bujak w kształcie „róży wiatrów” wykonany z tworzywa HDPE, konstrukcja stalowa oraz sprężyna malowane proszkowo. Wymiary 117x117 cm., strefa bezpieczeństwa 417x417 cm., wysokość całkowita 64 cm. 3.4.5.4. Karuzela platforma – o średnicy 122 cm poręcze wykonane ze stali ocynkowanej, strefa bezpieczna 522x522 cm, wysokość całkowita 69 cm, wysokość swobodnego upadku 69 cm. 3.4.5.5. Piaskownica zamykana Wykonana z drewna klejonego drewno musi być zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi poprzez impregnację. Wymiary 203x382 cm., strefa bezpieczna 503x682 cm., wysokość całkowita i swobodnego upadku 30 cm. 3.4.5.6. Siłownie zewnętrzne Urządzenie biegacz - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 135 cm, szerokość 74 cm, długość 120 cm. 3.4.5.7. Urządzenie - wyciskanie siedząc - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo - ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 175 cm, szerokość 105 cm, długość 65 cm. 3.4.5.8. Urządzenie wahadło+twister - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne 3.4.5.9. Urządzenie narciarz- Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wysokość 175 cm., szerokość 110 cm., długość 55 cm., 3.4.5.10. Urządzenie rowerek - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 120 cm, szerokość 60 cm., długość 75 cm. 3.4.6. Dodatkowo teren inwestycji ogrodzić ogrodzeniem systemowym z siatki plecionej z drutu powlekanego PCV (kolor zielony) na słupkach stalowych ze stali ocynkowanej wysokości 1,50 m. z furtką systemową szerokości 90 cm wykonaną ze stali ocynkowanej wyposażoną w klamkę oraz zamek patentowy. Dodatkowo należy zamontować bramę systemową dwu-skrzydłową o łącznej szerokości 3 m wraz z zamknięciem patentowym wykonaną ze stali ocynkowanej. Należy również zamontować tablicę informacyjną z regulaminem - stelaż tablicy w kształcie odwróconej litery „U” o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie malowanej proszkowo, treść regulaminu korzystania z placu zabaw w formie wydruku na folii samoprzylepnej zabezpieczonej lakierem UV umieszczony na blasze ocynkowanej. 3.4.7. Wykonanie alejek spacerowych, parkingu (dróg wewnętrznych) wraz z wymianą nawierzchni zjazdu. Parking oraz drogi wewnętrzne oznaczone na PZT symbolem G-1, G-2, G-3, MP-1, MP-2 wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego z obrzeżem betonowym gr. 8 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na warstwach podbudowy określonych w dokumentacji projektowej. Pozostałe chodniki wewnętrzne (ruch pieszych) wykonać z kostki brukowej betonowej gr 6 cm koloru oliwka (żółty) z obrzeżem betonowym gr. 8 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 na warstwach podbudowy określonych w dokumentacji projektowej. 3.4.8. Montaż wyposażenia dodatkowego tj. koszy na odpady (3 szt.), stojak na rowery (2 szt.) oraz tablicę informacyjną zgodnie z dokumentacją projektową. 3.4.9. Wykonanie nasadzeń roślinność niska krzewiasta, roślinność izolacyjna – żywopłot oraz gazony betonowe w ilości 20 szt. z kwiatami ozdobnymi. (preferowane nasadzenie gazonów kwiatami jednorocznymi – maciejki, niezapominajki, begonie) Żywopłot wykonać z tuji typu Smaragd wysokości min. 1,2 m, natomiast do nasadzeń krzewiastych zastosować: Trzmielina Fortune’a, Kalina koralowa odmiana Roseum – teren nasadzeń krzewów i żywopłotu uzupełnić korą z drzew iglastych. 3.4.10. Wykonanie wieży widokowej na działce oznaczonej nr 129 zgodnie z PZT dla wieży widokowej. Wieża o powierzchni zabudowy 26,52 m2 i wysokości 11,75 m wykonana z konstrukcji drewnianej (modrzew syberyjski) posadowiona na stopach fundamentowych. Słupy konstrukcyjne drewniane o przekroju 22x22 cm, belki konstrukcyjne pomostów obwodowe usztywnione mieczami. Deskowanie pomostów wykonać z deski ryflowanej gr. 5 cm i szer. 120 - 160 mm. Balustrady o wysokości 110 cm. Schody policzkowe, stopnie z deski ryflowanej gr 5 cm, belka policzkowa 8x30 cm. Dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej krokwiowej. Pokrycie dachowe wykonać z płyt OSB-3 gr. 25 mm pokrytych gontem bitumicznym na osnowie z welonu szklanego koloru czerwonego (imitujący dachówkę karpiówkę) układany na papie podkładowej asfaltowej. Uwaga! Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować ciśnieniowo środkiem zabezpieczającym przed korozją biologiczną odporny na wymywanie. Dodatkowo drewno malować impregnatem koloryzującym lub olejem do drewna koloru mahoń co najmniej dwukrotnie. 3.4.11. Zakres robót obejmuje również wykonanie oświetlenia parkowego z oprawami typu LED. Należy wykonać oświetlenie parkowe na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 4 m. z oprawami parkowymi LED. Słupy montowane na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Linia kablowa wykonana z kabli zasilających typu YKYżo 5x10 mm2 od zasilania ZK do szafki SK. Kable oświetlenia zewnętrznego typu YKYżo 3x4 mm2 oraz ułożenie kabla typu YKYżo 5x4 mm2 wraz z puszką IP 65 do wieży widokowej. Szafka SK wolnostojąca z fundamentem i wyposażeniem wg. dokumentacji projektowej. Oprawa parkowa typu LED o mocy całkowitej 38 W montowana bezpośrednio na słupie, stopień ochrony IP 65. Korpus oprawy odlew aluminiowy, daszek wykonany z ukształtowanej blachy aluminiowej – kolor czarny RAL 9005, klosz cylindryczny Ø 200 mm. Usytuowanie lamp oświetleniowych oraz trasy kabli i szafki SK zgodnie z dokumentacją projektową – branża elektryczna. Przy skrzyżowaniach kabli z innymi urządzeniami podziemnymi oraz pod chodnikami i parkingiem kable układać w rurze ochronnej DKV d 50 mm. Instalację oświetleniową należy podłączyć do istniejącego złącza kablowego oznaczonego na PZT branży elektrycznej. 3.4.12. W ramach realizacji zadania istniejącą wiatę przystankową (murowaną) należy rozebrać i zutylizować a w jej miejsce zamontować nową wiatę przystankową. Kolorystyka nowej wiaty jak na zał. zdjęciu – żółty RAL 1003 i niebieski RAL 5010 Parametry nowej wiaty: Wysokość: 2,56 m Szerokość: 3,94 m Głębokość: 1,34 m 1) konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo; 2) dach w kształcie płaskiego łuku, wystający poza konstrukcję dolną wiaty, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm; 3) ściany wypełnione dużymi szybami hartowanym grubości 8 mm; 4) na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka; 5) wiata wyposażona w kaseton formatu A4 na rozkład jazdy, tablicą z nazwą miejscowości oraz herbem i nawą gminy, kasz na śmieci o poj. min. 60 l (wraz z wkładem ułatwiającym opróżnianie kosza) oraz tablicą informacyjną o zakazie przyklejania broszur i reklam. 3.4.13. Po zakończeniu prac budowlanych i montażowych tereny zielone należy wyhumusować oraz wykonać obsiew trawy – odmiana wolnorosnąca i odporna na deptanie. Przed ułożeniem trawnika należy wykonać podłoże – warstwę z piasku gr. 15 cm i 15 cm humusu a następnie wysiew trawy. Urobek pozyskany w trakcie robót ziemnych należy przemieścić i rozplantować na terenie dz. nr 126 obręb Rusinowo zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie działek, na których realizowana będzie inwestycja. Podczas prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest umożliwić dojście do kościoła. Niniejsze zamówienie nie dotyczy etapu nr II (dojazd do cmentarza) . 3.5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.6. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) projekt budowlany Zagospodarowania terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowości Rusinowo, 2) projekt budowlany dla wieży widokowej, 3) projekt budowlany dla budowy oświetlenia parkowego, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowalna, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, 6) przedmiar robót, 7) specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.7. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.8. Elementy składowe przedmiotu zamówienia Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń np.: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej oświetleniowej, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do wybudowanych parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 3.9. Wymagania techniczne 1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.12. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 3.13. Załącznikiem do umowy jest zestawienie rzeczowo-finansowe, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Do każdej faktury należy załączyć zestawienie wykonanych elementów robót opracowane na podstawie zestawienia rzeczowo – finansowego. Niezależnie od zestawienia rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy wraz z kalkulacją cen jednostkowych. 3.14. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45111291-4. 3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.16.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.16. 3.16.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.16.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.16.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.16. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16. czynności. 3.18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach