Przetargi.pl
Budowa targowiska wraz z infrastruktura towarzyszącą w gminie Sosnowica

Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
    ul. Spokojna 10
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
    REGON: 54579700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska wraz z infrastruktura towarzyszącą w gminie Sosnowica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Sosnowica” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: A. Budowę targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. inżynieryjna A.1. Obrzeża betonowe 30x8 cm A.2. Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm A.3. Nawierzchnia z kostki gr 6 cm A.4. Nawierzchnia z tłucznia A.5. Ogrodzenie B. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. budowlana B.1. Szalet - Roboty ziemne B.2. Szalet - Stopy i ściany fundamentowe B.3. Szalet - Ściany zewnętrzne B.4. Szalet - Ściany wewnętrzne B.5. Szalet – Wieniec B.6. Szalet - Pokrycie dachowe B.7. Szalet - Stolarka okienna i drzwiowa B.8. Szalet – Posadzki B.9. Szalet - Roboty wykończeniowe B.10. Szalet – Elewacja B.11. Szalet – Wyposażenie B.12. Wiata - Roboty ziemne B.13. Wiata - Roboty żelbetowe B.14. Wiata - Pokrycie dachowe B.15. Wiata - Okładziny słupów C. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. sanitarna C.1. Roboty ziemne C.2. Przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa C.3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej i kanalizacja deszczowa C.4. Instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej - toaleta publiczna C.5. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna - toaleta publiczna C.6. Instalacja solarna - toaleta publiczna D. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. elektryczna D.1. Roboty branża elektryczna Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36aa ust. 1 ustawy Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. 4. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja budowlano-techniczna, 2) przedmiar robót pomocniczo, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Oświadczenie projektanta wraz z opisem równoważności Dokumentacja ww. jest zawarta w Załączniku Nr 1 do SIWZ Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sosnowica: Bank Spółdzielczy w Parczewie Oddział w Sosnowicy nr rachunku: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/ tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 6) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć Zestawieniem elementów rozliczeniowych zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca może skorzystać ze wzoru zobowiązania, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach