Przetargi.pl
Budowa Targowiska Wiejskiego w Gminie Ochotnica Dolna

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Targowiska Wiejskiego w Gminie Ochotnica Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie: Budowa Targowiska Wiejskiego w Gminie Ochotnica Dolna, na dz. ew. nr 16227/239, 16227/245, 16227/247, 17135/1, 17135/2, 17135/3, 3884/1, 3884/2 położonych w m. Ochotnica Dolna, os. Nogawki obejmuje m.in.: - opracowanie dokumentacji projektowej/ych wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i dokumentami, koniecznymi do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia, - wykonanie dokumentacji wykonawczych i STWiOR/SST niezbędnych do realizacji prac, - opracowanie wszelkich dokumentów musi być poprzedzone przedłożeniem przez Wykonawcę koncepcji oraz dokumentacji, które kolejno muszą być pozytywnie uzgodnione przez Zamawiającego (np. uzgodnienia zagospodarowania, kubatury budynków, formy architektonicznej, kolorystyki, materiałów, oświetlenia, zieleni, itp.), - uzyskanie wymaganych prawem budowlanych zezwoleń dot. przyjęcia obiektów do użytkowania (decyzja na użytkowanie, ew. zgłoszenie do użytkowania wraz z poświadczeniem braku sprzeciwu ze stroni PINB), - roboty rozbiórkowe (2 istniejących budynków i innych elementów koniecznych do rozbiórki), - roboty brukarskie (wykonanie obrzeży, podbudów i nawierzchni z kostki betonowej), - wykonanie połączenia inwestycji z drogą gminną i powiatową, - wykonanie odwodnień, - roboty budowlane stanu surowego i wykończenie budynków handlowych (4 szt.) wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod.-kan, CO - piece elektryczne, elektr. z odrębnym podlicznikiem, monitoring i alarmowa). Przekazywane budynki muszą być całkowicie wykończone i zdatne do użytkowania, - roboty budowlane stanu surowego i wykończenie budynku socjalnego wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod.-kan, CO - piec elektryczny, elektr. z odrębnym podlicznikiem, monitoring i alarmowa). Przekazywany budynek musi być całkowicie wykończony i zdatny do użytkowania. W/w obiekty (5 szt.) muszą być wykonane w technologii murowanej z dociepleniem oraz okładziną drewnianą (tzw. płazy o gr. min. 8 cm). W budynkach nie przewiduje się żelbetowych stropów, jedynie docieplone stropy drewniane z wyłazami. Budynki powinny posiadać przeszklone witryny oraz tradycyjne drewniane drzwi wejściowe (przykładowe rozwiązania na załączonych fotografiach). Planowana powierzchnia zabudowy, zgodnie z PFU: • budynki regionalne zamknięte przeznaczone do handlu około 35 m2 +10% (każdy). Każdy z budynków musi posiadać salę sprzedaży i zaplecze socjalno bytowe. • budynek sanitariatów około 30 m2 +/-10% o funkcji ogólnodostępnej (min. 2 pomieszczenia WC - jedno dla niepełnosprawnych i kobiet, drugie dla mężczyzn), Zamawiający dopuszcza wersję jednego budynku segmentowego o opisanej wyżej funkcji połączonej z budynkiem sanitariatów. - wykonanie przyłączy: wody (z istniejącej studni - odl. do 200 mb, bądź nowego ujęcia), kanalizacyjnego (do istn. sieci kanaliz. zlokaliz. w obrębie nieruchomości), elektrycznych (korekta lokaliz. istniejącego słupa), monitoringu i instal. alarmowej, - wykonanie 10 szt. wiat drewnianych dla sprzedaży płodów rolnych, - wykonanie i instalacja małej architektury (ławki, kosze, miejsca do parkowania rowerów, itp.) i oświetlenia terenu, - urządzenie zieleni niskiej i nasadzenia krzewów, - oznakowanie inwestycji, zgodne z założeniami projektu PROW na lata 2014-2020, - inne nieprzewidziane prace, dokumenty i uzgodnienia, konieczne do zrealizowania inwestycji i oddania jej do użytkowania. zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno Użytkowym oraz innymi dokumentami stanowiącymi załączniki do siwz. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadiów w wysokości: 10.000,00 zł. słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Ochotnica Dolna w Pienińskim Banku Spółdzielczym nr 29 8817 0000 2001 0072 1501 0005. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a)dowód wniesienia wadium. b)ofertę przetargową (wzór - zał. A) , c)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - kserokopii uprawnień zawodowych kierownika/ów budowy w specjalności: ogólnobudowlanej, instal. sanitarnej i instal. elektrycznych, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta, - kserokopii aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika/ów budowy do Izby, - oświadczeń osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne (ogólnobudowlane, instal. sanitarne, instal. elektryczne) w budownictwie, o podjęciu obowiązków kierownika budowy, - kosztorys ofertowy/zestawienie ofertowe obejmujące całość zamówienia określonego w zał. do niniejszej siwz dokumentacji (PFU, mapy itp) oraz ewentualne późniejsze wyjaśnienia. W/w opracowanie stanowić będzie podstawę do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i ustalenia płatności, jak również stanowić będzie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót niewykonanych, zaniechanych lub nienależycie wykonanych, - umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np. CAR, EAR lub CWAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 1/2 ceny ofertowej brutto; b) od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach