Przetargi.pl
Budowa targowiska miejskiego z handlem produktem lokalnym w Szczuczynie

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23
    19230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska miejskiego z handlem produktem lokalnym w Szczuczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska miejskiego z handlem produktem lokalnym w Szczuczynie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne polegające na zakupie i przemieszczaniu mas ziemnych na działkach 894 i 869, do projektowanych niwelet, 3) budowa obiektu handlowego, 4) budowa wiaty handlowej, 5) budowa budynku gospodarczego, 6) zakup i montaż 6 kiosków handlowych przenośnych (nie związanych na stałe z gruntem), 7) zakup i montaż kontenerowego obiektu socjalnego (toalety), 8) budowa utwardzonego placu handlowego z kostki betonowej 8 cm., 9) budowa utwardzonego placu parkingowego ze stanowiskami parkingowymi (w tym dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych), przebudowa istniejących zjazdów, 10) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. a) wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej (doprowadzenie prądu do obiektów handlowych, wiaty i obiektu socjalnego na działce o nr geod. 869); b) sieci wodociągowej w ul. Szpitalnej wraz z budową przyłącza wodociągowego na działkę o nr geod. 869 i zewnętrznej instalacji hydrantowej oraz zewnętrznej instalacji wody; c) przyłącza kanalizacji sanitarnej od strony ul. Kościelnej; d) przyłącza kanalizacji sanitarnej na działkę 870; e) zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej 11) przebudowa istniejących chodników przy. ul. Kościelnej i ul. Szpitalnej w bezpośrednim sąsiedztwie działek o nr geod. 869 i 894 (rozbiórka i wykonanie ich na nowo z nowej kostki betonowej) 12) wykonanie ogrodzeń przy targowisku i placu parkingowym (niskie h=1,1m, ażurowe - w postaci żeliwnych słupków z łańcuchami oraz na części systemowe panelowe h=1,53m) 13) wykonanie remontu murów oporowych na działce 894 i 869, 14) montaż latarń LED z ogniwami fotowoltaicznymi, 15) montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji, uzgodnieniami z PGE oraz rozruchem i szkoleniem użytkownika (instalacja musi zostać podłączona do sieci energetycznej z możliwością pełnej pracy), 16) montaż elementów małej architektury takich jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, znaków drogowych, tablic informacyjnych, zdroju ulicznego, itp., 17) zakup wyposażenia (ciągnik, przyczepka, lemiesz, kosiarka, wykaszarka, itd.) Roboty należy wykonać podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanej decyzji o pozwolenie na budowę nr 39/2017 z dnia 22.02.2017r. wydane przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108) Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych – minimum 5 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): • czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, układanie kostki brukowej betonowej w okresie realizacji wskazanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych), za każdy ujawniony przypadek. 5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 12 lutego 2018r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe warunki wnoszenia wadium określono w Rozdziale XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach