Przetargi.pl
Budowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Dydni w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Dydnia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-204 Dydnia, Dydnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4303002, 4308154 , fax. 134 303 194
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dydnia
    Dydnia 224
    36-204 Dydnia, woj. podkarpackie
    tel. 013 4303002, 4308154, fax. 134 303 194
    REGON: 37044021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dydnia.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Dydni w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni" w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie, dotyczącej budowy ogólnodostępnego targowiska gminnego w Dydni, zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem przedsięwzięcia jest promocja lokalnych produktów. Targowisko przeznaczone będzie dla mieszkańców gminy, osób przejezdnych, a przede wszystkim dla rolników pod sprzedaż produktów rolno-spożywczych oraz produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego. Targowisko zostanie oznaczone nazwą "Mój Rynek" . Zakres planowanej inwestycji obejmuje: Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, zwanej dalej „dokumentacją” na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Program Funkcjonalno-Użytkowy, decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego (decyzja znak: RIIiPP.6733.2.2020 z dnia 31.01.2020) oraz z pozostałą udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją (zał10a-g do SIWZ), przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych potrzebnych do wykonania robót budowlanych wynikających z przepisów prawa jak i dokumentacji powykonawczej łącznie dla całości zadania. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1) Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia, 2) Sporządzenie opinii geotechnicznej, 3) Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej: architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej, drogowej i innej jeżeli będzie konieczne, np. dokumentacja dotycząca przyłącza energetycznego i uzgodniona z zakładem energetycznym dokumentacja dot. instalacji fotowoltaicznej, inne. 4) Uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli będzie konieczne), 5) Uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji. Przy wykonywaniu projektu budowlanego należy również kierować się Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Etap II (realizacja robot budowlanych) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, zwanych dalej „robotami budowlanymi”. Budowa wiaty targowej, pow. zabudowy 181,80m2-18,0m2=163,80m2 Przebudowa istniejącego budynku na sanitariaty i biuro z monitoringiem targowiska – 18m2 Plac nie zadaszony ze stołami handlowymi i nawierzchnią z asfaltu pow. 150,00m2 Śmietnik 7,10m2 Drogi dojazdowe – ciągi pieszo-jezdne 495,00m2 Parkingi 25 miejsc 615,5 Chodniki 172,00m2 Instalacja fotowoltaiczna i elektryczna + monitoring Instalacja wod-kan Przyłącza: wodociągowe, elektroenergetyczna, kanalizacyjne Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN), a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-12-30 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Bank Nowy BFG S.A. , Nr: 81 8642 1100 2005 9000 0332 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. UWAGA! W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszeniem w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż “gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”. Wadium w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Inne wymagane dokumenty: Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Pełnomocnictwo Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. (Jeżeli dotyczy) Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie szacunkowego zestawienia kosztów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach