Przetargi.pl
Budowa szkoły i sali gimnastycznej

Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkoły i sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Gimnazjum nr 15 z salą gimnastyczną i zapleczem w dzielnicy Wapienica w Bielsku-Białej, tj. wykonanie w szczególności: oczyszczenia terenu (karczowanie); robót ziemnych; fundamentów; konstrukcji murowych z bloczków ceramicznych; stropów żelbetowych wylewanych na mokro; stropodachu; konstrukcji dachu z drewna klejonego; instalacji elektrycznej, audio-video, niskoprądowej; instalacji gazowej, wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej; kotłowni gazowej; przyłącza teletechnicznego; przyłącza wod-kan; drenażu boiska i bieżni; boiska i bieżni z nawierzchnią poliuretanową; robót rozbiórkowych (rozbiórka 1- kondygnacyjnego budynku, rozbiórka nawierzchni asfaltowej); dróg, parkingów, chodników; ogrodzenia; zieleni i ukształtowania terenu; dostawy i montażu windy; prac wykończeniowych; wywozu gruzu i uporządkowania terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu i złożonego oświadczenia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: zrealizowanie od podstaw, wraz z instalacjami, budynku użyteczności publicznej (definicja w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75 poz. 690)) - o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m3 oraz wykonanie co najmniej jednego boiska sportowego zewnętrznego z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie z kruszyw. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów i złożonego oświadczenia. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia i zobowiązania innych podmiotów. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - - budowlanej, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacje i urządzenia sanitarne, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacje i rządzenia elektryczne, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie: dostarczonych dokumentów, złożonego oświadczenia i zobowiązania innych podmiotów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: a) posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 2 mln zł, b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 mln zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów i złożonego oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów, wniesionego wadium i złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 8. Wniosą wadium. Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: Wykaz zrealizowanych od podstaw, wraz z instalacjami, budynków użyteczności publicznej (definicja w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75 poz. 690)) - o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m3 - z podaniem ich przedmiotu (w tym kubatury), dat wykonania i odbiorców oraz Wykaz robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych zewnętrznych z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie z kruszyw, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 3 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru końcowego). 5. Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, a ponadto: 5.1 Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika budowy. 5.2 Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacje sanitarne kierownika robót . 5.3 Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej kierownika robót . 5.4 Kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacje elektryczne kierownika robót. 5.5 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w p. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln zł - ważna na dzień składania ofert. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota: co najmniej 2 mln zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Oświadczenie Wykonawcy o: - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia Oferty, - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach