Przetargi.pl
Budowa szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA przy Zespole Szkól z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku Szkoła Podstawowa oraz Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie Publiczna Szkoła Podstawowa

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA przy Zespole Szkól z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku Szkoła Podstawowa oraz Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie Publiczna Szkoła Podstawowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utworzenie dwóch szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w miejscowości Kruszyn i Smolnik na terenie Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie Publiczna Szkoła Podstawowa i Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku Szkoła Podstawowa . W skład Projektu wchodzi : 1. Zespól Szkól z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku Szkoła Podstawowa . Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie robót przygotowawczych - usunięcie humusu 2. wykonanie robót ziemnych, 3. ustawienie obrzeży -palisady drewniane, wyłożenie placu zabaw geowłókniną i wypełnienie piaskiem grub. 40cm na pow.98,9m2 4. ustawienie urządzenia zabawowego wielofunkcyjnego np. typu Amigo firmy HAGS wraz z tablicą do pisania Urządzenie zabawowe w swym wyposażeniu zawiera -tornado -drabinkę z przeszkodami -wąż pochyły -ściankę wspinaczkową -siatkę wspinaczkową z przestawianymi szczeblami -drabinka -zjeżdżalnia -trzy podesty 2. Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie Publiczna Szkoła Podstawowa Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje: 1. wykonanie robót przygotowawczych - usunięcie humusu 2. wykonanie robót ziemnych, 3. ustawienie obrzeży - 8x30 na ławie betonowej 8x30 z betonu B10 o F=0,04m2 4. wyk.warstwy odcinającej z piasku grub. 10cmpow. 50,2m2 5. wyk.podbudowy dwuwarstwowej z kruszywa łamanego w-wa dolna frakcji 4/31,5, górna 0/8mm 6. warstwa stabilizująca z granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego grub. 50mm 7. nawierzchnia poliuretanowa w kolorze pomarańczowym Grub. 10mm. 8. ustawienie urządzenia zabawowego typu Piramida Calypso na placu zabaw + tablica regulaminowa 9. wykonanie robót wykończeniowych - obsiania trawą placu zabaw 49m2 Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ - Kosztorysie nakładczym - Przedmiarze robót -Projekcie budowlanym -Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 1 000,00 , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ). 2) Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego , gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości , należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach