Przetargi.pl
WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA

Gmina Wielka Nieszawka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6781212, 6781093
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Nieszawka
    ul. Toruńska 12 12
    87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6781212, 6781093
    REGON: 87111875000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w tym montaż i dostawa wyposażenia dwóch placów zabaw (łącznie) dla 2 oddziałów przedszkolnych w 2 szkołach podstawowych w gminie Wielka Nieszawka w ramach projektu pn. Radosne przedszkole, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki2013 (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnianie edukacji przedszkolnej) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi: - montaż i dostawa wyposażenia placów zabaw na terenie SP w Cierpicach oraz na terenie SP w Małej Nieszawce, w tym: - wykonanie 89 m2 bezpiecznej nawierzchni placu zabaw SP w Cierpicach w tym: 1) zdjęcie ziemi urodzajnej pod nawierzchnię bezpieczną, wykorytowanie na głębokość 30 cm, 2) niwelacja terenu z likwidacją spadków, uniemożliwiających zalewanie placu zabaw, 3) wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną terenowych urządzeń zabawowych wg instrukcji montażu, 4) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw: podsypka żwirowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie - 15 cm, warstwa betonowa - 8 cm, 5) montaż, na styku nawierzchni bezpiecznej z nawierzchnią trawiastą, krawężników o wymiarach 5x25x100 cm na ławach betonowych z elastyczną nakładką, 6) montaż terenowych zestawów zabawkowych, 7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej 4,5 cm. Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - wykazem asortymentu, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odznaczać się wysoką odpornością. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. W zakresie urządzeń placu zabaw w celu weryfikacji czy urządzenia spełniają opisy przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania wyposażenia poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny, dla każdej pozycji wymienionej w wykazie asortymentu. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, jak również podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - zgodnie z załącznikiem nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach