Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. ks. St. Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Obłońska 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5653922 , fax. 082 5653922
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. ks. St. Staszica
    ul. Obłońska 51 51
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5653922, fax. 082 5653922
    REGON: 00071281200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.sp2.chelm.bip-gov.info.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1). Zamówienie obejmuje: a)przygotowanie terenu pod plac zabaw: oczyszczenie terenu z nieczystości z odwozem na składowisko, zdjęcie warstwy humus, wykop po warstwy konstrukcyjne nawierzchni bezpiecznej i komunikacji z odwozem na składowisko, profilowanie i zagęszczenie podłoża. b)wykonanie nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej, w tym: podbudowa z kruszywa, warstwa odsączająca z piasku zagęszczona na geowłókninie separacyjnej, obrzeża betonowe, nawierzchnia bezpieczna w formie płytek 50 x 50, wykonanie nawierzchni komunikacyjnej, zdjęcie betonowej kostki i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na istniejącej podbudowie, c) zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym: ławka z oparciem szt. 3, kosz na śmieci szt. 1, tablica informacyjna szt. 1. d) zakup, dostawę i montaż zestawów zabawowych i sprawnościowych, w tym: urządzenie nr 1: zestaw zabawowy złożony z jednej wieży z dachem dwuspadowym oraz jednej wieży z dachem jednospadowym, 1 mostek linowy, na zestaw prowadzą 4 wejścia drabinkowe oraz zjeżdżalnie: 1 dwutorowa, 1 śrubowa, 1 tubowa; urządzenie nr 2: huśtawka wahadłowa na ramie, wyposażona w siedzisko typu bocianie gniazdo; urządzenie nr 3: piesek, motorek, żółw: sprężynowce w postaci siedziska zamontowanego na sprężynie; urządzenie nr 4: huśtawka wahadłowa podwójna na ramie, wyposażona w siedzisko typu flexy; urządzenie nr 5: linarium sztywno zamontowanej do fundamentów; urządzenie nr 6: drabinka pozioma zamontowana do fundamentów; urządzenie nr 7: urządzenie 6-kąt wielofunkcyjny, na który składa się: 1 ścianka wspinaczkowa, 1 lina do wspinaczki, 1 drążek do podciągania się na linie, 2 drążki gimnastyczne, 1 drabinka gimnastyczna; urządzenie nr 8: wieszak na plecaki zamontowany do fundamentów, e) ogrodzenie terenu placu zabaw: ogrodzenie panelowe wys. 1,50 m na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; furtka z zamkiem i klamką wraz z osadzeniem słupków. f) założenie trawnika - trawnik z siewu. Zadanie inwestycyjne pod nazwą: Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 112/2009 z dnia 07 lipca 2009 r. w sprawie rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych ogólnokształcących, szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła. Wymieniona uchwała jest dostępna na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Teren przeznaczony na szkolny plac zabaw znajduje się w działce nr: 244/1, 244/2, 245; obręb: 14 nieruchomości. Szczegółowy zakres robót określa: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ), - przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego, 2) zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót, 3) okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z normami lub aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia organizuje na swój koszt i ryzyko Wykonawca, 4) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 5) zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw wody, energii elektrycznej itp. na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia, 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p. poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, 8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich osób na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także w ruchem pojazdów mechanicznych, 10) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu, co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, 11) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, 12) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, w trakcie wykonywania robót oraz dostępem osób niepowołanych, 13) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni lub instalacji; 14) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, 15) niezwłoczne usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru. Do chwili potwierdzenia przez inspektora Nadzoru usunięcia stwierdzonych wad i usterek Wykonawca nie może zgłosić gotowości do odbioru, o którym mowa w § 2 Umowy, 16) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.sp2.chelm.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach