Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm

Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 560 39 28 , fax. 82 560 39 28
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
    ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 15 15
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 560 39 28, fax. 82 560 39 28
    REGON: 00071282900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm. Zamówienie obejmuje-a)przygotowanie terenu pod plac zabaw - oczyszczenie terenu z nieczystości z wywozem na składowisko,- zdjęcie warstwy humus,- wykop po warstwy konstrukcyjne nawierzchni bezpiecznej i komunikacji z wywozem na składowisko,- profilowanie i zagęszczenie podłoża.b)wykonanie nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej - podbudowa z kruszywa,- warstwa odsączająca z piasku zagęszczona na geowłókninie separacyjnej,- obrzeża betonowe, - nawierzchnia bezpieczna w formie płytek 50 x 50.c)zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury- ławka z oparciem szt. 1,- kosz na śmieci szt. 1, tablica informacyjna szt. 1. d) zakup, dostawa i montaż zestawów zabawowych i sprawnościowych- urządzenie nr 1: zestaw zabawowy złożony z dwóch wież z dachem dwuspadowym oraz dwóch wież bez dachu, na zestaw prowadzą trzy wejścia - dwa w formie ścianek wspinaczkowych oraz w formie kociego grzbietu, wyposażony w zjeżdżalnię i zjazd strażacki,- urządzenie nr 2: zestaw zabawowy złożony z wieży z wejściem drabinkowym oraz dwóch zjeżdżalni - jedna rurowa, druga wykonana z plastykowego rdzenia,- urządzenie nr 3: huśtawka wahadłowa na ramie, wyposażona w siedzisko typu bocianie gniazdo,- urządzenie nr 4: huśtawka wahadłowa podwójna na ramie, wyposażona w siedzisko typu flexy,- urządzenie nr 5: równoważnia w postaci belki sztywno zamontowanej do fundamentów,- urządzenie nr 6 piesek, 7 motorek, 8 żółw: sprężynowiec w postaci siedziska zamontowanego na sprężynie,- urządzenie nr 9: drążki gimnastyczne potrójne w postaci metalowych elementów poziomo zamontowanych do słupów nośnych.g)ogrodzenie terenu placu zabaw - ogrodzenie panelowe wys. 1,50 m na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu,- furtka z zamkiem i klamką wraz z osadzeniem słupków. f)założenie trawnika - trawnik z rolki odcinany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie inwestycyjne pod nazwą Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej nr 4 z oddziałami integracyjnymi w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 112/2009 z dnia 07 lipca 2009 r. w sprawie rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych I stopnia -Radosna Szkoła. Wymieniona uchwała jest dostępna na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Teren przeznaczony na szkolny plac zabaw, znajduje się w działce nr 243 obręb 26 nieruchomości.Szczegółowy zakres robót określa: - dokumentacja projektowa (załacznik nr 11 do SIWZ) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) - przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do-1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego;2) zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót;3) okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z normami lub aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia organizuje na swój koszt i ryzyko Wykonawca; 4) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;5) zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw wody, energii elektrycznej itp.na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej;7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi działań prowadzonych robotami;8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich osób na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia;9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami,w tym także w ruchem pojazdów mechanicznych; 10) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokółów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 11) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz dostępem osób niepowołanych;12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni lub instalacji; 13) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze; 14) niezwłoczne usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru. Do chwili potwierdzenia przez inspektora Nadzoru usunięcia stwierdzonych wad i usterek Wykonawca nie może zgłosić gotowości do odbioru, o którym mowa w § 2 Umowy;15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Wzór karty gwarancyjnej stanowi (załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach