Przetargi.pl
Budowa szatni sportowej w Siedlance

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36147 Niwiska, Niwiska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 172 279 341
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430
    36147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 172 279 341
    REGON: 69058167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szatni sportowej w Siedlance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku szatni sportowej z wewnętrzną instalacją wod-kan i elektryczną oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej i przyłączem wodociągowym na dz. nr 71/25 w msc. Siedlanka gmina Niwiska. I. DANE OGÓLNE 1) Program użytkowy budynku szatni sportowej wraz z wewnętrzną instalacją wod-kan i elektryczną służący osobom korzystającym z boiska sportowego 2) Dane techniczne - powierzchnia zabudowy 145,6 m2 - powierzchnia użytkowa 97,2 m2 - powierzchnia netto 117,2 m2 - kubatura 649,6 m3 3) Przyłącza mediów: - Przyłącz kanalizacji sanitarnej, - Przyłącz wody 4) Instalacje wewnętrzne Zaprojektowano instalację elektryczną oświetleniową, gniazd i wypustów, wod-kan. Ciepła woda użytkowa przygotowana poprzez elektryczne podgrzewacze wody, ogrzewanie grzejnikowe elektryczne – instalacje wg branż 5) Informacja o wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii. Potrzeby energetyczne budynku szatni sportowej w okresie użytkowania budynku tj. wiosna –lato- jesień to: ogrzewanie pomieszczeń, przygotowanie ciepłej wody użytkowej, - oświetlenie Charakter budynku w znacznym stopniu stwarza ograniczenia w doborze alternatywnej technologii wytwarzania odnawialnych źródeł energii . Budynek będzie wykorzystywany okresowo (wiosna – lato – jesień) i to nie przez cały okres około 2-3 godz. dziennie - zapotrzebowanie na energię jest niewielkie. W związku z powyższym ze względów ekonomicznych nie przewiduje się wykorzystywania odnawialnych źródeł energii. II. OPIS ELEMENTÓW BUDYNKU 1) Fundamenty Zaprojektowano ławy fundamentowe betonowe C16/20 (B20) zbrojone wieńcowo 4#12 AIII (34GS) szer. 60 cm, oraz ściany betonowe C16/20 (B20) grubości 25 cm. Podkład betonowy z chudego betonu C8/10 (B10) 2) Strop Strop gęstożebrowy typu akermana wysokość konstrukcyjna 20+4cm, Zbrojenie stropu prętami #14 mm, strzemiona Ø6mm, stal zbrojeniowa konstrukcyjna AIII (34GS), strzemiona A0 St0S . W co drugim żebrze pręty należy odgiąć w odl. 1/5 długości przęsła Beton konstrukcyjny C25/30 (B25) 3) Ściany konstrukcyjne - ściany zewnętrzne przyziemia z pustaków ceramicznych UNI gr. 25 cm, - nad otworami drzwiowymi i okiennymi nadproża typowe prefabrykowane typu L19/S 4) Elementy żelbetowe nadziemia - wieniec W1 wylewane na mokro z betonu C20/25 (B20) o przekroju 18x25cm - zbrojony stalą AIII (34GS) dołem przęsło: 2#12, górą przęsło: 2#12, pozostałe elementy konstrukcyjne zgodnie z rys konstrukcyjnym 5) Dach – konstrukcja a) konstrukcja drewniana dachu zaprojektowano jako krokwiowo jętkowa, wielospadowa), w kalenicy zaprojektowano płatew kalenicową. Oparcie krokwi na murłatach mocowanych bezpośrednio do trzpieni żelbetowych T1 b) zabezpieczenie konstrukcji drewnianej poprzez malowanie środkiem ochrony biologicznej i ochrony PPOŻ tj. Fobos M4 do stanu NRO 6) Dach – pokrycie - Pokrycie wykonano z blachy dachówkopodobnej w kolorze grafitowym układanej na łatach drewnianych gr. 50mm w rozstawie około 80 cm, - odwodnienie dachu poprzez rynny i rury spustowe systemowe wykonane z blachy ocynkowanej i powlekanej - rynna Ø120mm, rura spustowa, Ø90 mm - obróbki blacharskie kalenicy, pasa podrynnowego i kominów z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej. 7) trzony kominowe i wentylacja - przewody wentylacyjne murowane z gotowych kształtek wentylacyjnych keramzytobetonowych, ocieplone styropianem gr. 5cm z wyprawą siatki i kleju. Trzony kominowe przykryte czapką kominową betonową gr. 7cm i okutą blachą ocynkowaną, powlekaną w kolorze grafitowym. W drzwiach do pomieszczeń higieniczno - sanitarnych umieścić otwory nawiewne o przekroju min. 0,022m2 - w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych zaprojektowano wentylatory łazienkowe typu EDM 250 z opóźnionym wyłączeniem sprzężone z oświetleniem. Wentylatory łazienkowe dobrano wg ich wydajności – w szatniach zaprojektowano 4-krotną wymianę powietrza a w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych 5-krotną wymianę powietrza. W pomieszczeniach magazynowych i Sali konferencyjnej 1-krotna wymiana powietrza. - Doprowadzenie powietrza do pomieszczeń sąsiadujących ze ścianą zewnętrzną poprzez stolarkę okienną i drzwiową, nawiew do pomieszczenia w-c dla osób niepełnosprawnych i szatni zapewniono poprzez nawietrzaki prostokątne o wymiarach kanału 53x304cm. Nawiew do korytarza poprzez dwa nawietrzaki umieszczone pod oknami o wymiarach 53x304cm. Nawietrzaki wykonany z blachy ocynkowanej (kanał i czerpnia) z możliwością zamknięcia klapy czerpni. III. OPIS ELEMENTÓW WYKOŃCZENIA 1) Izolacje a) izolacja przeciwwilgociowa pozioma i pionowa fundamentów wykonana z mas bitumiczno asfaltowych np. Superflex 10 gr. około 1,0mm b) izolacja przeciwwilgociowa pozioma podposadzkowa z foli izolacyjnej gr. 0,30mm układana na zakład lub zgrzewana, c) izolacja przeciwwilgociowa pozioma ścian fundamentowych z papy izolacyjnej lub folii, d) izolacja cieplna posadzki na gruncie ze styropianu gr. 10 cm EPS 100-038 Dach/podłoga e) izolacja pionowa ścian fundamentowych z płyt polistyrenu ekstradowanego XPS gr. 10cm, f) izolacja stropodachu ze styropian dach/podłoga gr. 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,031 W/m*K np. TERMONIUM dach-podłoga EPS 60 lub równoważny wg normy EN 13163:2012+A1:2015 g) izolacja cieplna ścian zewnętrznych w technologii BSO styropianem gr.14 cm FASDADA o współczynnik przewodzenia ciepła λdekl≤0,038 (W/mK), wytrzymałość na zginanie BS100 (≥100kPa) wg normy EN 13163:2012+A1:2015 np. GOLD Fasada lub równoważny. Ocieplenie ścian powinno zostać wykonane wg kompletnego wybranego systemu. 2) Podbudowy i posadzki a) podbudowa posadzki na gruncie betonowa C8/10 (B10 chude podłoże) gr. 10 cm na podsypce piaskowej zagęszczonej mechanicznie, b) warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej M10 gr. 4,5 cm zbrojona siatką ze stali Ø4,5mm, c) posadzka w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych z płytek gres antypoślizgowych (R11), w pozostałych pomieszczeniach tj. magazyny, sala konferencyjna płytki gres R10, 3) Tynki i okładziny ścian: - tynki wewnętrzne - na ścianach w budynku wykonać tynki cementowo-wapienne lub gipsowe wykonywane maszynowo. - Tynk zewnętrzny – akrylowy cienkowarstwowy gr. 1,5mm wykonany na warstwie styropianu i siatki z klejem (system BSO) - W pomieszczeniach umywalni i w-c płytki ceramiczne ścienne do pełnej wysokości 4) Malowanie i powłoki zabezpieczające: - Lamperie w szatni i w korytarzu z farby lateksowej odpornej na szorowanie na mokro klasy III - Ściany wewnętrzne pomieszczeń i sufity malowane farbami akrylowymi lub emulsyjnymi w kolorach jasnych zgodnie z zaleceniami użytkownika, 5) Stolarka budowlana: Okna typowe z profili PCV z szybą zespoloną termoizolacyjną Ug=0,9 W/(m2K), całkowity współczynnik przenikania ciepła dla okna nie może być większy niż Uw=1,1 W/(m2K). Profile okienne w kolorze białym wg zestawienia stolarki . Drzwi zewnętrzne stalowe lub aluminiowe termoizolacyjne o współczynniku U max= 1,5 W/(m2*K) wyposażone w samozamykacz, Drzwi wewnętrzne płytowe wyposażone w otwory nawiewne pow. 0,022 m2 oraz samozamykacz. 6) Elewacja. Tynki zewnętrzne. Tynki akrylowe wg kompletnego systemu wybranej firmy. Cokół wyłożyć okładziną z płytek ceramicznych lub tynkiem żywicznym. Niedopuszczalnym jest stosowanie materiałów różnych producentów. 7) Obróbki blacharskie dachu: Obróbki dachu obejmują opierzenie przewodu wentylacyjnego, krawędzi dachu należy wykonać z blach powlekanych w kolorze pokrycia dachu, blachy. Odwodnienie dachu w systemie elementów stalowych, rynny okrągłe Ø120mm, rury spustowe okrągłe o średnicy Ø90 w kolorze pokrycia dachu. 8) Parapety: Parapety zewnętrzne wykonać z blachy stalowej powlekanej gr. 0,7mm. Parapety wewnętrzne alternatywnie: aglomarmur lub kamienne. IV. Instalacje Jako elementy grzejne dobrano konwektory elektryczne zawieszane na ścianę spełniający niżej wymienione parametry: - niskotemperaturowy element grzewczy z dyfuzorem aluminiowym, - elektroniczny termostat temperatury z mikroprocesorem: - pokrętło z płynną regulacją temperatury w zakresie od 7 do 28°C, - min 3 zakresy temperatur pracy: KOMFORT, ANTYZAMARZANIE 7°C, EKO, - 5-stopniowy przełącznik trybów pracy: KOMFORT, EKO, ANTYZAMARZANIE, STOP, PROGRAM, - możliwość bezpośredniej instalacji programatora, - blokada ustawień termostatu - tolerancja ≤1,5° moce określono na rysunku rozmieszczenie grzejników. V. OPIS ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA 1) Podjazd dla osób niepełnosprawnych Podjazd o spadku 8% wykonany z kostki brukowej gr. 6 cm układanej na podsypce cem-piaskowej i warstwie podbudowy kamiennej 0-32mm gr. 15 cm. Warstwa spadkowa wyprofilowana piaskiem 0-2mm. Obramowania podjazdu z palisady betonowej o przekroju 12x18 cm długości 60 cm. Barierka dla osób niepełnosprawnych z rur stalowych Ø42mm malowanych proszkowo w kolorze szarym. 2) Spoczniki przed wejście do budynku wykonany j.w obramowanie z palisady j.w. 3) Chodnik wokół budynku z kostki brukowej gr. 6cm na warstwie kruszywa łamanego gr. 10cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10cm, obramowanie z obrzeży betonowej gr. 6cm układany na ławie betonowej. 4) Opaska odbojowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach nr rachunku nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, zgodna z pkt. 13.1 SIWZ, d) termin ważności gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do odpowiedzialności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, g) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, h) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum, w formie o której mowa w pkt 13.2. ppkt 2) niniejszej SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 13.2.1 lit. b)-e) SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art.25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach