Przetargi.pl
Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach z terenu gminy Sułów

Urząd Gminy Sułów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-448 Sułów, Sułów 63
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6826202 w. 44 , fax. 084 6826227
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sułów
    Sułów 63 63
    22-448 Sułów, woj. lubelskie
    tel. 084 6826202 w. 44, fax. 084 6826227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach z terenu gminy Sułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż biologicznych i biologiczno - mechanicznych przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących w technologii osadnika gnilnego z drenażem rozsączającym lub w przypadku biologiczno - mechanicznych z odprowadzeniem do studni chłonnej; z przepompowniami ścieków surowych i oczyszczonych z przyłączami do budynków mieszkalnych w następujących miejscowościach gminy Sułów: Deszkowice Pierwsze, Deszkowice Drugie, Kitów, Kulików, Kolonia Sułów, Kolonia Kawęczyn, Kolonia Rozłopy, Michalów, Rozłopy, Sąsiadka, Sułów, Sułówek, Sułowiec, Tworyczów, Źrebce. Po wybudowaniu zostanie wykonany rozruch technologiczny. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wytyczenie geodezyjne obiektów oczyszczalni, b) przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, c) dostawa i montaż oczyszczalni ścieków, przepompowni i wykonanie przyłączy kanalizacyjnych, d) wykonanie drenażu rozsączającego lub studni chłonnej (oczyszczalnie biologiczno - mechaniczne), e) wykonanie instalacji elektrycznej do przepompowni, f) rozruch technologiczny, g) szkolenie użytkowników, h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Specyfikacja techniczna - opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ, b) Dokumentacja projektowa - zał. nr 12 do SIWZ, c) Kosztorys ofertowy - zał. nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert w jednej z form określonych art. 45 ustawy Pzp. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Szczebrzeszyn o/ Sułów na konto nr 32 9632 0006 2003 2900 0345 0001. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium nie łącząc go stale z ofertą. Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. c) Zamawiający zwraca wadium na podstawie art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach