Przetargi.pl
Budowa systemu podgrzewania i nawadniania murawy Stadionu Miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Harcerskiej 14b w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Harcerska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 324719450
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Harcerska 14 b
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. brak
    tel. 324719450
    REGON: 27676527200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu podgrzewania i nawadniania murawy Stadionu Miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Harcerskiej 14b w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac związanych z „Budową systemu podgrzewania i nawadniania murawy Stadionu Miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Harcerskiej 14b w Jastrzębiu-Zdroju” II. Wykonawca jest zobowiązany w kosztach własnych ująć: • Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem oznakowania oraz jego utrzymaniem. • Pomiary, obsługa geodezyjna (w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji), wytyczenia i badania, opracowania powykonawcze i wszystkie inne wymagane do odbioru robót wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznych wykonania i odbioru robót. • Nadzory w tym branżowe, przełączenia i odbiory branżowe. • Zabezpieczenie terenu objętego robotami, wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych, itp. • Organizacja placu budowy i zaplecza. • Zabezpieczenie w trakcie wykonywania robót sąsiednich, istniejących obiektów, przed uszkodzeniami mechanicznymi. W razie jakichkolwiek zaniedbań i usterek, ich skutki ponosi Wykonawca robót i usuwa je na własny koszt. • Wszelkie roboty tymczasowe takie jak: prace porządkowe i inne nie wymienione wyżej roboty tymczasowe związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, a także limitujące wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ, 2) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 do SIWZ – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, 3) kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych według załączników nr 10-11 do SIWZ Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysów uproszczonych zawierających podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tych kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysach ślepych (np. pozycja z KNR), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót, jak również braku wskazania podstawy wyceny. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz.2177 t.j. z późn.zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach