Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48242625271 , fax. +48242625660
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Jachowicza 1
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. +48242625271, fax. +48242625660
REGON: 1775600388 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu oddymiania klatek schodowych w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu oddymiania klatek schodowych w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. 2. Warunki realizacji: • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 90 dni od daty zawarcia umowy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, • protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 3 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, • szczegółowy termin wykonania robót przedmiotu zamówienia będzie określał harmonogram realizacji robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzi harmonogram realizacji robót na etapie po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, • Wykonawca, przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, - oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Ciechanowie, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. • roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, • Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - utrzyma ład i porządek, a powstałe w wyniku prac nieczystości wywiezie we własnym zakresie i na własny koszt na wysypisko śmieci, - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu • na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca może udzielić gwarancji na minimalnie 36 miesięcy, a maksymalnie na 60 miesięcy. W okresie objętym gwarancją jakości Wykonawca będzie prowadzić bezpłatne przeglądy i konserwacje systemu oddymiania z częstotliwością wymaganą przez producenta, jednak nie rzadziej niż raz w roku, w celu zapewnienia technicznej sprawności urządzeń . Z każdej przeprowadzonej konserwacji sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony. • Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty -Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ, 6) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Prawo zamówień publicznych, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznana krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum): 1)brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2)warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale Vi pkt 1 ppkt 2) lit. c musi spełniać jeden z Wykonawców (Partnerów) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania, o którym mowa powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu (zakres udostępnianych zasobów), określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) – wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24