Przetargi.pl
BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110c – Etap I

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
    REGON: 36908843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110c – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pierwszy etap jest przedmiotem niniejszego zamówienia, ma na celu objęcie monitoringiem części terenu bazy ZGK Sp. z o. o. przy ul. Zjednoczenia 110, tj. budynku 110c oraz miejsca składowania odpadów - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych („PSZOK”) wraz z drogą dojazdową do niego. Wykonany monitoring ma zapewnić możliwość kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów, spełniać wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach, (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16) oraz przyczynić się do wzrostu poczucia bezpieczeństwa w monitorowanych obszarach, przeciwdziałania aktom wandalizmu i sabotażu w miejscach i obszarach monitorowanych. Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, składa się z 2 części: projektowej oraz wykonania robót, w szczególności:I część obejmuje: a. wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; Zamawiający zastrzega, że PF-U zawiera jedynie propozycje oczekiwanych rozwiązań i dopuszcza się zmianę koncepcji PF-U, jeżeli zmiana będzie przedstawiać lepsze rozwiązanie dla Zamawiającego; przy czym zmianę koncepcji PF-U zatwierdza i akceptuje Zamawiający b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. II część obejmuje: a) kompleksowe wykonanie – zgodnie z PF-U oraz opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonywania robót – monitoringu, przy czym monitoring miejsca składowania odpadów PSZOK ma spełniać wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodane art. 1 pkt 1 lit. d oraz lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16). b) po zakończeniu realizacji robót budowlanych opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; c) złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej budowy/instalacji oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy; d) uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji wydanej przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego oraz dla robót nie wymagających uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32412000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 09.08.2019 r. do godz. 10:00 (musi być na rachunku Zamawiającego). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0302 0385 0773 PKO Bank Polski S.A.- postępowanie nr DZ.260.57.2019, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie przewiduje
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (wzór pełnomocnictwa załącznik I.5.); Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach