Przetargi.pl
Budowa systemu monitoringu CCTV w mieście Marki- I etap

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu monitoringu CCTV w mieście Marki- I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa systemu monitoringu CCTV w mieście Marki- I etap Zakres prac obejmuje; - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie-projektu teletechnicznego, elektrycznego, budowlanego, uzyskanie potrzebnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, o ile będzie wymagane - wykonanie kablowej sieci światłowodowej wraz z dostawą i instalacją urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem sterującym - dostawę i instalację zintegrowanych kamer monitorujących z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem - wykonanie adaptacji budowlanej i wyposażenie techniczne pomieszczeń centrum monitoringu przy ul. Klonowej 6 w Markach - konfigurację, uruchomienie i doprowadzenie do pełnej sprawności instalacji systemu wraz z przeszkoleniem obsługi. Podstawą do opracowań są obowiązujące warunki techniczne, wymagania i parametry systemu zawarte w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wraz z mapą rozmieszczenia kamer i stref monitoringu oraz planem pomieszczeń centrum monitoringu i konfiguracja urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie monitoringu CCTV o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda z nich; b) Wykonawca wykaże również, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych od wykonania zamówienia tj. Wykonawca wskaże co najmniej 2 osoby w tym: - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie. - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Formularz cenowy (tabela nr 2) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ A.3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ A.4) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ A.5) karta gwarancyjna - załącznik nr 5 do SIWZ A.6) wykaz robót - załącznik nr 6 do SIWZ A.7) wykaz osób do wykonania zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ A.8) harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie monitoringu CCTV, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zgodnie z warunkami postawionym w pkt V 1.2 SIWZ C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Zgodnie z warunkami postawionymi w pkt V 1.2 SIWZ C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zgodnie z warunkiem postawionym w pkt V 1.2 SIWZ należy przedłożyć: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do OIIB - dla co najmniej 1 osoby b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do OIIB - dla co najmniej 1 osoby D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z pkt 5 1.3 SIWZ z powyższego dokumentu ma wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł D.2) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach