Przetargi.pl
Budowa systemu kanalizacji zagrodowej w miejscowościach gminy Podedwórze

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze 44 44
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
    REGON: 03023765800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-podedworze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu kanalizacji zagrodowej w miejscowościach gminy Podedwórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ziemnych i technologicznych tj. 75 przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Gminy Podedwórze: Antopol - 11 szt., Bojary - 8 szt., Grabówka - 1 szt., Hołowno - 27 szt., Kaniuki - 1 szt., Opole - 17 szt., Piechy - 2 szt., Podedwórze - 2 szt., Rusiły - 6 szt., wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, rozruchem przydomowej oczyszczalni, szkoleniem przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i prowadzenia książki oczyszczalni oraz dostawą urządzeń oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł /słownie: osiem tysięcy złotych 00/100/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1)w pieniądzu 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)w gwarancjach bankowych 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Wisznice O/Podedwórze 10 8055 0006 0100 1935 2001 0001: wadium - Budowa systemu kanalizacji zagrodowej w miejscowościach gminy Podedwórze Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie gotówkowej przyjmuje się termin wpływu środków pieniężnych na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał tego dokumentu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do kasy Urzędu Gminy w Podedwórzu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 5)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: a.kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 216 z późn. zm.), b.kadra kierowania robotami (kierownik budowy musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 7)po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację powykonawczą, 8)wykonają roboty budowlane zgodnie z Rozp. Min. Inf. z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stanowiących zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 9)przekażą instrukcję obsługi przydomowej oczyszczalni ścieków dla każdego obiektu oraz przeprowadzą rozruch i szkolenie użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków. Uwaga Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Oferent składający ofertę musi spełnić następujące warunki (przedmiotowe) Gwarancja wykonania i serwisu a.zapewnić 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi oraz 3 letni okres rękojmi. b.zobowiązać się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie i ich wykonaniu nie później niż 14 dni. c.określić w załączniku do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji w stosunku do robót, dostaw/materiałów, urządzeń mając na uwadze: zakres udzielanej gwarancji co jest objęte gwarancją a co nie i w jakim zakresie, termin, terminy gwarancji, warunki napraw gwarancyjnych wykonywanych przez siebie, dostawcę termin, terminy podjęcia napraw zobowiązania własne, dostawców dotyczące udzielanych gwarancji, przeglądów, serwisowania urządzeń warunki eksploatacji i inne istotne warunki dla przedmiotu zamówienia. Warunki rozliczenia inwestycji a.z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ofertową obejmującą zakres zamówienia określony w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, projekcie budowlanym i ofercie wybranego Wykonawcy (każdą miejscowość należy wycenić oddzielnie i wycenę dołączyć do oferty), b.podstawą do rozliczenia wykonanych robót będzie kosztorys powykonawczy każdej miejscowości sporządzony przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty oraz obmiaru rzeczywiście wykonanych robót z uwzględnieniem tych samych cen jednostkowych, z tym, że Wykonawca nie będzie upoważniony do żądania za wykonanie zamówienia wynagrodzenia przekraczającego wartość zawartą w ofercie i umowie. c.Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych nie objętych dokumentacją projektową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, których zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa zamówień publicznych, oraz których zakres nie przekroczy 50 % uprzedniego zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone z wolnej ręki, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów, stawek kalkulacyjnych, po podpisaniu przez strony umowy ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i terminy wykonania. d.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za roboty dodatkowe ustalona zostanie kosztorysem robót dodatkowych, przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i narzuty, zastosowane w kosztorysie ofertowym. e.Wymaga się, aby zakres i wartość robót dodatkowych została określona Protokołem konieczności zatwierdzonym przez Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do udzielenia dodatkowego zamówienia. f.Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych mających wpływ na wartość przedmiotu umowy to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na zamówienie Zamawiającego przy zachowaniu zasady określonej w lit. d. g.Za roboty nie wykonane, choć objęte ofertą oraz dokumentacją wynagrodzenie nie przysługuje. h.Wynagrodzenie za roboty, o których mowa w lit. d, będzie ustalone kosztorysem powykonawczym przez Inspektora Nadzoru. Warunki płatności Wykonawca musi zaakceptować warunki płatności zawarte w projekcie umowy a.Jedna faktura końcowa, która zapłacona zostanie po wykonaniu całości robót b.Ustala się 30-dniowy termin płatności faktury, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Warunki realizacji a.zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy. Kosztorys ofertowy a.kosztorys ofertowy wykonać w formie szczegółowej z określeniem dla każdej pozycji kosztów materiałów, robocizny i sprzętu dla każdego obiektu oddzielnie. b.zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1 pkt 1-3 2)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 4)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 5)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli 1)jest niezgodna z ustawą 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Dokumenty wymagane 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 2. 7)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załącznik Nr 3. 8)Parafowany (zaakceptowany) projekt umowy - załącznik Nr 4 9)oferowane warunki gwarancji - załącznik nr 5. 2.Inne dokumenty. 1)W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty a.Wykaz co najmniej 2 osób ( w tym kierownik budowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (załącznik Nr 6) b.Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub o podobnym charakterze z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 7. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty a.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b.Dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczył materiały i urządzenia składowane na placu budowy od kradzieży, szkód spowodowanych siłą wyższą. c.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji tej musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie, 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Korespondencja dotycząca postępowania prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum. 3)W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2, 4, 6, i ust 2 pkt 2a przez każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4)W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani są najpóźniej przez zawarciem umowy na wykonanie zamówienia do przedłożenia umowy konsorcjum. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenia uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) 6.Wszystkie złożone dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakladce przetargi z SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach