Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej we Włocławku

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej - acyklicznej na skrzyżowaniu ulic Wiejskiej i Planty we Włocławku. Zamówienie obejmuje: 1.1. opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: 1.1.1. projekt sygnalizacji świetlnej dla geometrii skrzyżowania ulic Wiejskiej i Planty 1.1.2. projekty docelowej organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego związane z budową sygnalizacji, 1.1.3. informację BIOZ. Wszystkie elementy projektów muszą posiadać wymagane prawem uzgodnienia i mają być oznaczone odpowiednimi kodami CPV. 1.2.Wykonanie sygnalizacji świetlnej zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 (słownie: cztery tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , a w szczególności: 1.1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 1.1.1. 2 zadania: budowa albo przebudowa sygnalizacji świetlnej o wartości min. 100.000 PLN (netto) każda - na skrzyżowaniach, 1.1.2. 1 zadanie: zaprojektowanie i wybudowanie sygnalizacji świetlnej o wartości min. 200.000 PLN (netto) - na skrzyżowaniu. 1.2. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (posiadającymi wszystkie wymagane polskim prawem uprawnienia niezbędne do rzetelnej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym: 1.2.1. Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych - musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w branży elektrycznej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, musi posiadać uprawnienia dozoru SEP. 1.2.2. Posiadają niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia - wg tabeli lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - Żuraw samochodowy do 4t - szt 1 - Wysięgnik koszowy - szt 1 - Samochód dostawczy - szt 1 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; 1.3.1. Wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia osiągnęli przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż: 1.000.000 PLN (netto) 1.3.2. Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 2.2.1.-2.2.15 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.2.1. oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika repre-zentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3; 2.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 2.2.6. informację z której wynika, że wykonawca uregulował prawnie sprawę gospodarki odpadami zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r., nr 62, poz. 628 z póź. zm.); w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.7. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dokument, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.2.8. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2.2.9. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest przedłożenie dokumentów potwierdzających, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, stwierdzające przygotowanie zawodowe, wymagane dla kierownika budowy, dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz uprawnienia dozoru nad robotami elektrycznymi wydane przez Komisję Egzaminacyjną SEP; w celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.2.10. część sprawozdania finansowego obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty (przychody netto ze sprzedaży), zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres; 2.2.11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; oraz: 2.2.12. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2.2.13. pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2.2.14. dowód wpłaty wadium; 2.2.15. harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach