Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej w systemie zaprojektuj wykonaj

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej w systemie zaprojektuj wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnej - acyklicznej, na skrzyżowaniu ulic Barska - Polna oraz Barska - Wojskowa (zgodnie z załączoną mapką poglądową) oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Zamówienie obejmuje: -opracowanie dokumentacji projektowych, -wykonanie robót zgodnie z opracowanymi, uzgodnionymi i zatwierdzonymi dokumentacjami projektowymi. -Serwisowanie wykonanych sygnalizacji świetlnych przez okres 1 roku od odbioru końcowego. Wykonanie robót należy rozpocząć od skrzyżowania Barska - Polna. 1.1. Zakres zamówienia: W części projektowej: 1. Przedmiotem opracowania należy objąć: 1.1. Ulice Barską i Polną: -w zakresie zaprojektowania sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Barska - Polna z dostosowaniem do istniejącej geometrii skrzyżowania i obecnej organizacji ruchu. 1.2. Ulice Barską i Wojskową: -w zakresie zaprojektowania sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Barska - Polna z dostosowaniem do istniejącej geometrii skrzyżowania i obecnej organizacji ruchu. 1.3. projekty docelowej organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji świetlnej oznakowania pionowego i poziomego wg informacji podanych w punkcie 1.2.2. i 1.3, 1.4. projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 2. Opracowaną dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w MZD, celem uzgodnienia i zaakceptowania proponowanego rozwiązania. 3. Zawartość opracowanej dokumentacji: -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -Projekt sygnalizacji świetlnych dla skrzyżowania ulic Barska - Polna, -Projekt sygnalizacji świetlnej dla skrzyżowania ulic Barska - Wojskowa, -Projekty docelowej organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego związane z budową sygnalizacji, -Projekty czasowej zmiany w organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. -Informacje niezbędne do zgłoszenia robót, Wszystkie elementy projektów muszą posiadać wymagane prawem uzgodnienia i mają być oznaczone odpowiednimi kodami CPV. W części realizacji robót: -wykonanie robót zgodnie z opracowaną, uzgodnioną, zatwierdzoną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonymi w PFU oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, -przeprowadzanie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie wszelkich dokumentów związanych z odbiorem obiektu, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zrealizowano zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową oraz wiedzą budowlaną, polskimi normami oraz innymi obowiązującymi przepisami. 2.1 Wymagania ogólne: 2.1.1 Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania: 1. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie i w oparciu o obowiązujące akty prawne, normy, normatywy i wytyczne projektowe. 2. Projekty, zarówno sygnalizacji, jak i organizacji ruchu, mają posiadać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe, umożliwiające realizację zadania. 3. Wykonawca pozyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały potrzebne do opracowania projektów (z wyjątkiem tych, do których przekazania zobowiązany jest Zamawiający). 4. Nie wolno na mapach w formie numerycznej dokonywać zmian. Rysunki branżowe należy wykonać w oddzielnych plikach. Przekazane na płycie rysunki, powinny być przygotowane do wydruku lub z opisem druku (szerokość i kolory linii). Rysunki należy przekazać w plikach w państwowym układzie współrzędnych (2000) - zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). Pliki tekstowe w programie MS Office - Word lub kompatybilnym (format *.doc), programy sygnalizacji w formacie *.xls. 5. Przed przystąpieniem do projektowania Projektant dokona wizji w terenie. 6. Dokumentację projektową Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać (na roboczo). z MZD we Włocławku, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację geometrii, zajętości terenu oraz zastosowanych rozwiązań i technologii przed każdym kolejnym etapem projektowania. 8. Na etapie projektowania Wykonawca zobowiązany jest do składania bieżącej informacji o postępie prac projektowych, prezentacji zastosowanych rozwiązań i technologii, a także informowania o uzyskanych warunkach i dokonanych uzgodnieniach. 9. Rozwiązania przyjęte dla ruchu pieszego oraz zastosowane urządzenia muszą odpowiadać wymogom ruchu osób niepełnosprawnych. 10. Wszystkie elementy dokumentacji należy przekazać Zamawiającemu w zamykanych teczkach z opisem zawartości każdej teczki. Dokumentację projektową dla skrzyżowań należy przekazać w formie papierowej (3 kpl.) i elektronicznej na karcie pamięci micro-sd (1szt.). 11. Przekazanie i odbiór dokumentacji odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego i oświadczenia Projektanta o kompletności dokumentacji oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do dokumentacji należy także dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień, zostały wprowadzone do projektów. 2.1.2 Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji robót: 1. Roboty będą realizowane w oparciu o opracowaną, uzgodnioną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia kompleksowo, koordynując wszelkie działania związane z jego wykonaniem. 3. Wykonawca odpowiada za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszystkich czynności prowadzonych na terenie budowy, metody zastosowane podczas budowy oraz za ich zgodność z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi i poleceniami Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5. Roboty wykonywane będą z materiałów Wykonawcy, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały użyte do wykonywania robót budowlano - montażowych muszą posiadać wymagane prawem aprobaty techniczne i atesty. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dane techniczno - ruchowe sterownika przeznaczonego do zamontowania na skrzyżowaniu. Dane te muszą potwierdzać przydatność urządzenia zgodnie z punktem 1.3 niniejszego załącznika. 6. Wykonawca zapewni możliwość wykonywania robót w systemie wielozmianowym oraz - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby i na wniosek Zamawiającego - w dniach wolnych od pracy. 7. Wykonawca wykona we własnym zakresie, przed przystąpieniem do robót, inwentaryzację (w tym fotograficzną) przyległych terenów, dotyczących ewentualnych uszkodzeń, spowodowanych prowadzonymi robotami, a po zakończeniu robót przekaże inwentaryzację Zamawiającemu. Powstałe w trakcie robót szkody, usunie we własnym zakresie i na własny koszt. 8. Wykonawca zabezpieczy interesy osób trzecich oraz użytkowników i właścicieli przyległej zabudowy, naruszone w związku z realizacją zadania, a w tym: -funkcjonowanie lokali użytkowych, punktów handlowych i usługowych oraz instytucji poprzez odpowiednią organizację robót, tymczasowe dojścia, dojazdy itp., -zabezpieczenie ciągłości dostaw mediów wraz z wcześniejszym powiadomieniem zainteresowanych o mającej nastąpić przerwie w ich dostawie w przypadku konieczności dokonania okresowych wyłączeń, -wykona wszelkie inne roboty i usunie ewentualne szkody, będące skutkiem prowadzonej budowy. 9. Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniem, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, odtworzy je na własny koszt. 10. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: -zapewni objęcie kierownictwa robót przez kierownika robót, -opracuje niezbędne rozwiązania wykonawcze, -powiadomi właścicieli infrastruktury technicznej zlokalizowanej w obszarze objętym opracowaniem i w granicach pasa drogowego o prowadzonych robotach i w razie konieczności spowodowanej kolizją, wezwie nadzór specjalistyczny oraz pokryje koszty tego nadzoru, -zabezpieczy nieprzewidziane w projekcie skrzyżowania i zbliżenia z istniejącym uzbrojeniem - zgodnie z wymogami administratora kolidującego uzbrojenia, -Wykonawca ponosi koszty zużycia wody, energii elektrycznej (w tym montaż odpowiednich liczników) na terenie budowy i zabezpieczy dostawy energii elektrycznej i wody dla potrzeb zaplecza budowy i procesów technologicznych na terenie robót. Wykonawca we własnym zakresie ustali punkty poboru tymczasowego mediów z ich administratorami, -Wykonawca (jeśli to konieczne) wykona, a po zakończeniu robót zdemontuje zaplecze budowy jak również będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji wszelkich urządzeń i obiektów tymczasowych, dróg dojazdowych i montażowych, na zorganizowanym przez siebie placu budowy, -Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt zabezpieczenie budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa, -utrzyma w należytej sprawności oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, -Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy (1 kpl) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku pamięci -karta microsd (rysunek przed oddaniem do zasobu - w układzie numerycznym, w państwowym układzie współrzędnych (2000) - zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). W)w. dokumentacja powykonawcza stanowi załącznik do faktury. Płatność za wystawioną fakturę może nastąpić wyłącznie po akceptacji w/w dokumentacji. 11. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni robociznę i sprzęt niezbędny do zbadania wskazanych przez Zamawiającego materiałów wbudowanych przez Wykonawcę. 12. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego zabezpieczenia terenu budowy na czas realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest podać zamawiającemu dane osoby lub podmiotu odpowiedzialnego za całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telefonu komórkowego, pod którym dana osoba lub podmiot jest dostępny. Organizacja robót i ruchu powinna wprowadzać jak najmniej utrudnień w ruchu kołowym i pieszym. 13. Wykonawca po przejęciu terenu zabezpieczy majątek miasta nie podlegający przebudowie (oznakowanie, zieleń, elementy architektury i infrastruktury technicznej) i po zakończeniu budowy doprowadzi powyższe do stanu jak przed rozpoczęciem robót. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone na osobach i rzeczach, od czasu przejęcia placu budowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wymaganych prawem wyników badań i pomiarów, zgodnych z obowiązującymi ustawami, normami i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót. 16. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji inspektora nadzoru dla materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem, na podstawie przedstawionych atestów i świadectw jakości. W przypadku niedotrzymania tego warunku i niedopuszczenia materiału do użycia, dokona wymiany elementu lub materiału na własny koszt. 17. Wykonawca ma obowiązek znać i w czasie prowadzenia robót stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Zobowiązany jest do podejmowania wszelkich uzasadnionych kroków, mających na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz unikania uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub dóbr publicznych i innych, a wynikających z nadmiernego hałasu, wibracji i zanieczyszczenia, lub innych przyczyn, powstałych w następstwie jego sposobu działania. 18. Na Wykonawcy ciąży zgodne z obowiązującymi przepisami zagospodarowanie odpadów powstałych w trakcie prowadzonych przez niego robót oraz po ich zakończeniu. Okres rękojmi i gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000zł. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.) Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Miejskiego Zarządu Dróg Bank PKO BP S.A. I o/Włocławek Rachunek nr 61 1020 5170 0000 1102 0009 0407

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach