Przetargi.pl
Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ul. Romera na odc. ul. Surowieckiego – ul. Melodyjna

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ul. Romera na odc. ul. Surowieckiego – ul. Melodyjna
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ul. Romera na odc. ul. Surowieckiego – ul. Melodyjna. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ul. Romera na odc. ul. Surowieckiego – ul. Melodyjna ze sterownikiem wyposażonym w minimum dwa mikroprocesory. 2. Wymiany istniejącej nawierzchni drogi rowerowej z kostki betonowej na nawierzchnię bitumiczną - beton asfaltowy AC8S (warstwa ścieralna) grub. 4 cm; beton asfaltowy AC16W (warstwa wiążąca) grub. 5 cm; kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie grub. 12 cm; pospółka grub. 10 cm; 3. Ułożenia w rejonie przejścia dla pieszych płytek ostrzegawczych dla osób niewidzących i niedowidzących – płytki betonowe 40x40 cm z wypustkami żółte; podsypka cementowo – piaskowa 1:4 grub. 5 cm; 4. Robót rozbiórkowych i ponownym odtworzeniu nawierzchni drogowych po robotach elektrycznych. 5. Oznakowania pionowego i poziomego; 6. Wymiany kabla pomiędzy dwoma latarniami, ze zmianą lokalizacji dwóch słupów oświetleniowych. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy – w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności na terenie budowy w zakresie robót budowlanych drogowych i elektrycznych w trakcie realizacji zamówienia. 2. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji Przedmiotu umowy złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie w/w osób 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia, wymaganego przez Zamawiającego zatrudnienia osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi powyżej, zmiany te nie stanowią zmian umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiary robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach