Przetargi.pl
,,Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Grodna"

Gmina Grzegorzew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-640 Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 718 255
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grzegorzew
    Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
    62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie
    tel. 632 718 255
    REGON: 53852100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Grodna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 71/8 w miejscowości Grodna, parterowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu. Budynek parterowy bez podpiwniczenia. Kąt nachylenia połaci dachu 25-30 0. Technologia wznoszenia tradycyjna , uprzemysłowiona. Obiekt do wykorzystania na spotkania społeczności lokalnej, zebrania, koła zainteresowań itp. Przeznaczony do jednoczesnego użytkowania przez ok. 45-49 osób. Przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Budynek wyposażany w pełną instalację wodno – kanalizacyjną, instalację elektryczną oświetlenia i gniazd, ogrzewanie na paliwo typu pellet wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nowej świetlicy. Dane powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy około 260,00 m2 - powierzchnia użytkowa około 225,00 m2 - kubatura około 1500,00 m2 przyjmuje się tolerancje budynku +/- 5% powierzchni i kubatury. Zestawienie pomieszczeń: 1. Komunikacja (przedsionek) około 44,12 m2 2. Świetlica około 101,17 m2 3. WC dla niepełnosprawnych około 4,74 m2 4. Przedsionek około 2 ,04 m2 5. WC damskie około 1,87 m2 6. Przedsionek około 1,99 m2 7. WC męskie około 4,93 m2 8. Pomieszczenie socjalne około 7,42 m2 9. Przedsionek około 1,54 m2 10. WC personelu około 1,54 m2 11. Pomieszczenie do przygotowania posiłków około 27,4 m2 12. Pomieszczenie gospodarczo – techniczne około 7,91 m2 13. Kotłownia około 17,62 m2 Technologia: 1. Dach – pokrycia dachowe, rynny, wiązary dachowe 2. Ściany zewnętrzne – konstrukcje, tynki, farby, profile elewacyjne 3. Ściany wewnętrzne – konstrukcje, farby 4. Podłogi – wykładziny, docieplenia 5. Sufity – podwieszane 6. Stolarka drzwiowa – drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, system jednego klucza 7. Ogrzewanie – kotły, grzejniki 8. Oświetlenie – oświetlenie wewnętrzne 9. Wentylacja – nasady kominowe, wentylacja 10. Bezpieczeństwo pożarowe – hydrant 11. Pomieszczenie do przygotowania posiłków – wyposażenie, okładziny ścienne 12. Łazienki – ceramika, baterie, okładziny ścienne 13. Zagospodarowanie terenu –nawierzchnia zewnętrzna, mała architektura, plac zabaw, oświetleni zewnętrzne – latarnie. 14. Przyłącza energetyczne, wodne oraz zbiornik na ścieki bytowe. 15. Dojścia utwardzone do budynku wraz z wykonaniem parkingu. Ponadto zakres głównych prac obejmuje m.in.: -zagospodarowanie terenu -sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę, -obsługę geodezyjną, -wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu, -przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budynku w użytkowanie, -inwentaryzację powykonawczą, -nadzór autorski projektanta. Po wykonaniu przedmiotu Kontraktu i osiągnięciu efektu oraz założonych parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w PFU Wykonawca udzieli Zamawiającemu Gwarancji jakości na całość przedmiotu Kontraktu na okres wynikający z zawartej przez strony umowy, zgody z ofertą wybrana w postępowaniu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, 8.2 Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299). 8.3 Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8543 0000 2007 7000 0260 0002 z dopiskiem w przelewie (w zależności od części do której wykonawca składa ofertę): „Wadium w postępowaniu na zadanie pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w m. Grodna" Wykonawca załącza do oferty dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy lub oryginał dokumentu ustanowienia wadium w innej formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty oraz szacunkowe zestawienie kosztów oraz dokumenty o których mowa w par. 6 SIWZ Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ oraz załącza do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.3 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2 i 6.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz oferty oraz szacunkowe zestawienie kosztów. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo , o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach