GMINA GODZIANÓW ogłasza przetarg
- Adres: 96-126 Godzianów, ul. Klonowa 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GODZIANÓW
ul. Klonowa 5
96-126 Godzianów, woj. łódzkie
REGON: 750148242 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://godzianow.bipst.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Płyćwia, gmina Godzianów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Płyćwia, gmina Godzianów.W ramach zadania zostanie wybudowany budynek świetlicy wiejskiej będącej budynkiem użyteczności publicznej. Placówka służyć będzie lokalnej społeczności, zebrań oraz innych wydarzeń związanych z życiem mieszkańców wsi Płyćwia. W ramach zadania zostanie wybudowany także garaż jednostanowiskowy, elementy małej architektury, infrastruktura towarzysząca oraz zagospodarowanie terenu.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej, funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).6.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. z 2020 r.poz. 299 ze zm.).6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:Gmina Godzianów 20 9288 1040 1560 0606 2000 0060, BSZŁ o/Godzianów z adnotacją „wadium – znak postępowania: GRZP.271.6.2023 – Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Płyćwia, gmina Godzianów.Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;b) kwotę gwarancji;c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”;d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej.6.8 Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6.9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności o których mowa w art. 98 ust. 1 ustawy lub w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę w sytuacjach, o których mowa w art. 98 ust. 2 ustawy.6.10 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale 19.6.11 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.6.12 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej polegające na wykonawstwie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu budynku o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł w jednym zamówieniu.- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające imważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, pełniącego jednocześnie funkcję kierownika budowy- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,* w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) wraz rozporządzeniami wykonawczymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państwczłonkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli tekwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18 - Rewitalizacja parku wiejskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
Dodano: 2024-07-18 - "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-07-18 - „Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie – brachu!” – budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na 2023 rok
Dodano: 2024-07-18 - Budowa oczyszczalni ścieków przy budynku wielorodzinnym w miejscowości Gawronki oraz budowa wodociągu w miejscowości Borek, Gmina Łęczyca
Dodano: 2024-07-18