Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Guzów na działce nr 120/1, gmina Jasień

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, ul. XX-lecia 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4578872 , fax. 068 4578873
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    ul. XX-lecia 20 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 068 4578872, fax. 068 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Guzów na działce nr 120/1, gmina Jasień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o kubaturze 1 867 m3 i powierzchni zabudowy 372 m2, wraz z wewnętrzną i zewnętrzna instalacja sanitarną, elektryczną, instalacją podziemnego zbiornika gazowego z przyłączem gazowym, budową bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe, zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : -projektem budowlanym , opracowanym przez GBB PROJEKT Wiesław Bogacz Marszów ul. Leśna 22 -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, -wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu, -decyzją-pozwoleniem na budowę nr 103/2009 z dnia 16.02.2009r. -przedmiarem robót. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Pzp tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali przynajmniej jedną robotę polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1900m3 i wartości 1 400 000zł w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dysponują potencjałem technicznym w tym: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: rusztowania, betoniarki, wibrator powierzchniowy, samochód samowyładowczy, elektronarzędzia, samochód dostawczy, / zał. Nr 3/. - dysponują osobami posiadającymi następujące uprawnienia i kwalifikacje * kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, * kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, * kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa / zał. Nr 2/, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości minimum 500 000zł (pięćset tysięcy zł) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na formularzu wg załącznika Formularz oferty, musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych(zał. Nr 1), 4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500.000zł (słownie : pięćset tysięcy zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. Nr 6), 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, w tym: -kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa (zał. Nr 2), W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; 6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: rusztowania, betoniarki, wibrator powierzchniowy, samochód samowyładowczy, elektronarzędzia, samochód dostawczy, (zał. Nr 3). W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu; 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1 900m3 i wartości co najmniej 1.400.000,- jeden milion czterysta tysięcy zł - (zał . Nr 5), 8 .aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia; 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia ; Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-niespełna w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach a z treści informacji musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia te warunki. 10.własny kosztorys ofertowy i kalkulację ceny ryczałtowej. Kalkulacja ceny ryczałtowej netto powinna zawierać: wyszczególnienie cen elementów robót - zgodnie z załączonym przez Zamawiającego przedmiarem robót, ceny wynikającej z obowiązków i zakresu prac niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia , o którym mowa w rozdziale III ( opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem budowlanym). Ustalone w ten sposób wynagrodzenie ryczałtowe stanowić będzie cenę ofertową Wykonawcy a załączony kosztorys będzie miał znaczenie pomocnicze i informacyjne dla Zamawiającego . 11.ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu wymaganego terminu realizacji zamówienia do dnia 01 czerwca 2011r. zawierający w szczególności : - kolejność wykonywania robót, - terminy realizacji poszczególnych etapów robót, - wartość poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem etapów fakturowania wykonanych robót tj: 5 faktur częściowych i faktury końcowej, z zachowaniem warunku, że suma faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości wynagrodzenia brutto ( § 15 - Istotne postanowienia umowy) i założeniu, że Zamawiający w 2009r. zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę 750 000 PLN. Harmonogram stanowić będzie załącznik nr 1 do zawartej umowy. 12. zaakceptowane Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział V w SIWZ 13 Oświadczenie o powierzeniu części robót do wykonania Podwykonawcom (zał. nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach