Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Pietrzykowo Gołąbki

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 50659007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Pietrzykowo Gołąbki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej we wsi Pietrzykowo Gołąbki na działce o nr ewidencyjnym 114/2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. 1.1 Zakres robót branży budowlanej w szczególności: 1.1.1 wykonanie robót ziemnych związanych z usunięciem humusu oraz wykonanie wykopów pod ławy, 1.1.2 wykonanie ław oraz ścian fundamentowych o grubości 24 cm z bloczków betonowych, 1.1.3 wykonanie wieńców żelbetowych na ścianach fundamentowych, 1.1.4 wykonanie izolacji ścian fundamentowych, 1.1.5 wymurowanie ścian budynku z bloczków z betonu komórkowego o grubości 24 cm, 1.1.6 wymurowanie ścian działowych budynku z bloczków gazobetonowych o grubości 12 cm, 1.1.7 wykonanie otworów okiennych i drzwiowych, 1.1.8 wykonanie komina, 1.1.9 wykonanie słupów żelbetowych, 1.1.10 wykonanie płyty żelbetowej stropowej, 1.1.11 wykonanie wieńca na poziomie stropu, 1.1.12 wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem o grubości 17 cm, 1.1.13 licowanie ścian zewnętrznych płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi, 1.1.14 wykonanie izolacji cieplnej stropu z wełny mineralnej grubości 25 cm, 1.1.15 wykonanie i montaż schodów składanych stropowych o wymiarach 0,7x1,40 m, 1.1.16 wykonanie konstrukcji dachu z tarcicy nasyconej, 1.1.17 wykonanie wyłazu dachowego o wymiarach 45x75 cm, 1.1.18 wykonanie ołacenia połaci dachowych łatami 38x50 mm oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii dachowej paroprzepuszczalnej wraz z pokryciem dachu blachą powlekaną dachówkową o grubości blachy 0,5 mm, 1.1.19 wykonanie barier śniegowych oraz obróbek blacharskich, 1.1.20 wykonanie orynnowania budynku (rynny dachowe o śr. 12 cm z blachy powlekanej o grubości 0,50 mm w kolorze brązowym, rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm z blachy powlekanej o grubości 0,50 mm w kolorze brązowym), 1.1.21 wykonanie obicia okapu dachu szalówką z PCV w kolorze brązowym z elementami wentylującymi okap, 1.1.22 wykonanie obicia i docieplenia ścianki szczytowej daszku, 1.1.23 wykonanie posadzek, 1.1.24 ułożenie na klej płytek gresowych na posadzce wraz z wykonaniem cokolika z płytek gresowych, 1.1.25 wykonanie stolarki okiennej z podokiennikami oraz stolarki drzwiowej, 1.1.26 wykonanie tynków wewnętrznych cementowo – wapiennych na ścianach i stropach, 1.1.27 dwukrotne szpachlowanie i malowanie ścian, 1.1.28 ułożenie glazury na ścianach, 1.1.29 wykonanie kominka z wkładem żeliwnym w pomieszczeniu świetlicy, 1.1.30 wykonanie pomieszczenia WC dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz zamontowaniem uchwytów i armatury sanitarnej dla osób niepełnosprawnych, 1.1.31 ułożenie kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, posadowienie krawężników betonowych 15x30 cm i obrzeży betonowych 30x8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej, 1.1.32 wykonanie oznakowania miejsc postojowych, 1.1.33 wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych mocowanych do słupów stalowych montowanych w stopach betonowych wraz z bramą i furtką. 1.1.34 zainstalowanie klimatyzatora. 1.2 Zakres robót branży sanitarnej w szczególności: 1.2.1 wykonanie kanalizacji odprowadzenia ścieków sanitarnych do zbiornika szczelnego, 1.2.2 wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, 1.2.3 wykonanie częściowego przełożenia istniejącego przyłącza wodociągowego i podłączenie do niego budynku, 1.2.4 wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, 1.2.5 wyposażenie pomieszczeń w przybory sanitarne w tym dostosowane do osób niepełnosprawnych oraz elektryczne grzejniki konwektorowe, 1.2.6 wykonanie instalacji przyzywowej w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych, 1.2.7 zainstalowanie kurtyny powietrznej przy wejściu głównym. 1.3 Zakres robót branży elektrycznej w szczególności: 1.3.1 wykonanie wewnętrznych linii zasilających WLZ, 1.3.2 wykonanie rozdzielnicy elektrycznej, 1.3.3 wykonanie instalacji oświetleniowej, 1.3.4 wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, 1.3.5 wykonanie połączeń głównych i wyrównawczych, 1.3.6 wykonanie badań i pomiarów. 1.4 Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych. 1.4.1 Zamawiający wykona miejsce postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych z odpowiednim jego oznakowaniem. Wejście do budynku odbywać się będzie z poziomu terenu. W budynku nie będzie progów, a drzwi będą miały szerokość minimum 90 cm. Jedno z pomieszczeń WC będzie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej powierzchni manewrowej, zamontowanie uchwytów oraz wykonanie instalacji przyzywowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym, w branżowych projektach wykonawczych, w branżowych przedmiarach robót oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jakościowe zamówienia zostały opisane w branżowych dokumentacjach projektowych. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiary robót lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób fizycznych wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji sanitarnej, c) wykonanie robót instalacji elektrycznej, za wyjątkiem operatorów sprzętu i maszyn oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 9. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 i art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA zał nr 1do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi - zał nr 1A, 1B,1C do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 8 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach