Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Starym Raduszcu - powtórzenie

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Starym Raduszcu - powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świetlica Wiejska służąca do obsługi imprez kulturalno-rozrywkowych dla miejscowej ludności jako budynek parterowy, murowany, z poddaszem nieużytkowym i dachem wielospadowym bez podpiwniczenia. Projekt obejmuje wiatrołap, hall z szatnią, salę świetlicy, zaplecze kuchenne, zmywalnię, pomieszczenie techniczne, toalety (damska, męska, dla niepełnosprawnych). Na zapleczu kuchennym będą podgrzewane dania gotowe dostarczone z zewnątrz. Program obejmuje: • Budowę budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 127, • Budowę odcinka sieci wodociągowej na działce nr 306/1 i 310, • Budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego na działce nr 127 i 306/1, • Wykonanie miejsc postojowych, chodników i ogrodzenia na działce nr 127. Parametry techniczno-użytkowe projektowanego budynku: - powierzchnia zabudowy 237,21 m² - powierzchnia całkowita 292,46 m² - powierzchnia użytkowa 193,39 m² + taras 44,00 m2 - kubatura 1.170,0 m³ Bilans terenu:, - powierzchnia zabudowy – 237,21 m² - powierzchnia tarasu – 44 m² - powierzchnia parkingu – 68 m² - powierzchnia chodników i dojść – 171 m² - powierzchnia podestu wejściowego i pochylni – 11,20 m² - powierzchnia zieleni projektowanej – 2068,59 m² - powierzchnia działki 127 – 2600 m² Zagospodarowanie terenu Część działki nr 127, na której zlokalizowano obiekt, zostanie ogrodzona panelami ażurowymi systemowymi wys. 1,5 m na słupkach stalowych ocynkowanych, powlekanych cokołem betonowym prefabrykowanym. Miejsca postojowe – sztuk 5, w tym jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej. Chodniki wykonane z szarej kostki brukowej o grubości 6cm. Podjazd dla inwalidy od strony wejścia głównego z szarej kostki brukowej o grubości 6cm, obrzeżach 8 cm na podbudowie betonowej, wyposażony obustronnie w balustrady ze stali nierdzewnej. 2 ławki parkowe z oparciem i siedziskiem drewnianym oraz ocynkowany stojak na rowery. Opis rozwiązań architektoniczno-budowlanych. Fundamenty. Projektuje się ławy fundamentowe żelbetowe o szerokości 60 i 80cm i wysokości 40 cm wylewane w deskowaniu. W trakcie betonowania ław mieszankę betonową zgęszczać wibratorem buławowym. Ściany podziemne. Ściany podziemne gr.25 cm z bloczków betonowych M-6 ,12x25x38 cm, na zaprawie cementowej marki 5,0 MPa . Ściany obustronnie zaizolowane emulsją typu dysperbit lub równoważną. Od strony zewnętrznej ocieplenie ścian podziemnych styropianem wodoodpornym o współczynniku lambda=0,036, nasiąkliwości poniżej 1,7 %, grubości 15 cm. Ściany nośne parteru. Ściany zewnętrzne parteru gr. 30 i 36 cm z bloczków o wytrzymałości na ściskanie 3,0MPa i ciężarze objętościowym 500 kG/m3. Murowanie na zaprawie klejowej systemowej. W ścianach wykonać trzpienie żelbetowe wg rys. konstrukcyjnego. Ściany ocieplić styropianem gr. 20 cm, lambda=0,033. Nadproża, strop i wieńce. Nadproża nad otworami o rozpiętości do 1,5m systemowe o szer. 24 i 36cm. Nad pozostałymi otworami nadproża żelbetowe wylewane w deskowaniu wg. rys. konstrukcyjnego. Strop nad parterem prefabrykowany z płyt strunobetonowych typu SP 20 np. systemu Posbet. Stropy opierać na ścianach na uprzednio wylanej poduszce żelbetowej z betonu C16/20 o gr. 10cm. Wieńce stropowe wylewane z betonu C25/30 zbrojone stalą A-III fi12mm oraz A-0. Więźba dachowa. Zaprojektowano dach wielospadowy o nachyleniu 30º kryty dachówką ceramiczna zakładkową. Konstrukcja dachu drewniana (kratownice prefabrykowane). Zadaszenie tarasu w oparciu o więźbę dachową z elementami z drewna sosnowego klejonego i struganego. Krokwiami 10x22 cm, słupami 20x20 cm, płatwiami 20x30 cm. Pokrycie dachu. Na górnych pasach wiązarów mocować membranę dachową paroprzepuszczalną . Na obrzeżach dachu zamontować do dolnego pasa kratownicy podbitkę z desek sosnowych na pióro i wpust, struganych i bejcowanych. Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej zakładkowej angobowanej w kolorze ceglastym. Ogrzewanie. Ogrzewanie elektryczne sali i zaplecza kuchennego wyposażone w piece akumulacyjne z dynamicznym rozładowanie pobierające energię z sieci w godzinach i w dniach, w których energia elektryczna jest tańsza (np II taryfa i taryfa weekendowa). W pozostałych pomieszczeniach grzejniki ścienne konwektorowe z regulacją temperatury za pomocą termostatów. Przez rozwiązanie równoważne należy uznać każde rozwiązanie nie wymagające zmiany pozwolenia na budowę, które przedstawia taki sam lub korzystniejszy roczny projektowany bilans zużycia energii przemnożony przez cenę energii dla danej taryfy (z założeniem poboru energii w okresie gdy energia elektryczna jest najtańsza). Uwaga: Wszystkie elementy drewniane wbudowane zabezpieczyć solnym impregnatem ogniochronnym. W południowej części działki znajduje się plac zabaw przeznaczony do przeniesienia na inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie działki nr 127. W tym celu należy zdemontować istniejący parkan drewniany oraz urządzenia służące do rekreacji i zabaw. Przeniesienia placu zabaw wraz z ogrodzeniem należy dokonać w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zdaniem Zamawiającego będzie możliwe umiejscowienie placu zabaw i placu fitness w północno wschodniej części działki. W ramach wykonania przedmiotowego elementu zadania Wykonawca przygotuje podłoże, zamontuje urządzenia, wykona nawierzchnię w sposób odpowiadający normom dotyczącym nawierzchni placów zabaw. Zamawiający wymaga takiego zabezpieczenia terenu budowy, który nie będzie kolidował z możliwością korzystania z placu zabaw placu fitness po jego przeniesieniu. Należy przyjąć założenie, że pomimo prowadzonych robót Wykonawca musi zapewnić dogodne korzystanie z placu zabaw, z przerwą trwającą nie dłużej niż 3 tygodnie. Wykonawca dokona naprawy ubytków w ogrodzeniu i pomaluje ogrodzenie preparatem chroniącym drewno (dwukrotne malowanie). – Wycena odrębna Wyposażenie zaplecza kuchennego, zmywalni, sanitariatów: Należy zastosować urządzenia, sprzęty i meble dedykowane do zastosowań w budynkach użyteczności publicznej oraz obiektach gastronomicznych. Należy stosować urządzenia i sprzęty o podwyższonym stopniu odporności. Stosowanie urządzeń standardowych będzie możliwe tylko i wyłącznie po akceptacji zamawiającego wskazującej, że zastosowanie konkretnego urządzenia standardowego nie wpłynie negatywnie na cele, którym ma ono służyć. Uwaga! Zadanie nie obejmuje wyposażenia obiektu w: - dostawę i montaż wyposażenia kuchni (obejmującej elementy tj. szafka kuchenna narożna 90x90x85cm, 1 szt. szafka kuchenna 80x85cm, 5szt. szafka kuchenna 60x85cm, 2 szt. szafka kuchenna 40x85cm, 2 szt. blat roboczy 60x460cm, - płyta grzewcza indukcyjna 4-płytkowa 60cm - 1 szt, piekarnik do zabudowy 3kW, regał kuchenny stalowy biały 50x330x180cm, okap z wentylatorem wyciągowym 200m3/godz. lodówko-zamrażarka o szer. 60 iwys. 200cm , bezszronowa), opisanego w pozycji 160d.15 Przedmiaru części budowalnej i sanitarnej; - wyposażenie zmywalni (obejmującej elementy tj. szafka kuchenna 60x85 z blatem, 2 szt. szafka kuchenna 80x85 cm pod zlewozmywak, 1 szt. zmywarka 60cm wolnostojąca, 1szt. zlewozmywak inox dwukomorowy z ociekaczem, 1 szt. szafka 40x85cm, szafa przelotowa na czyste naczynia 80x60x200cm z płyty laminowanej), opisanego w pozycji 160d.15 Przedmiaru części budowalnej i sanitarnej. Teren działki objęty ochroną konserwatorską. Nieczynny cmentarz ewangelicki znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. Działka nie jest wpisana do rejestru zabytków. Działka 127 położona poza obszarem NATURA 2000 oraz nie znajduje się na terenach szkód górniczych. Uzyskano pozwolenie na budowę oraz zgodę Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zgodnie z Decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.23.2017 z dnia 4 grudnia 2017 inwestor ma obowiązek na co najmniej 14 dni przed podjęciem robót budowlanych określonych w niniejszym pozwoleniu uzyskać pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych oraz przeprowadzenia sondażowych badań w celu rozpoznania czy na terenie tym znajdują się pochówki. W przypadku stwierdzenia występowania pochówków konieczne będzie przeprowadzenie ekshumacji szczątków ludzkich przed przystąpieniem do robót budowlanych. Stosownie do Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.23.2017 z dnia 4 grudnia 2017r. należy niezwłocznie zawiadomić LWKZ o zagrożeniach lub o nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót, stosownie do paragrafu 20 ust 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015r. Mając na uwadze powyższe w cenie oferty należy skalkulować związane z robotami koszty badań archeologicznych (prowadzonych przez osoby posiadające właściwe, wymagane prawem kwalifikacje) oraz ich dokumentacji. – Wycena odrębna Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieistotnych zmian na etapie wykonawstwa oraz zatwierdzania rozwiązań pod względem estetycznym i kolorystycznym. Po stronie Wykonawca wybuduje i odda do użytkowania przedmiot umowy w stanie wolnym od wad i usterek. Występujące w dokumentacji towarowej znaki towarowe i inne określenia znamionujące konkretny produkty należy rozumieć jako przykładowe i ich zastosowanie odnosić do celu projektu, jakim jest przedmiotowe zamierzenie budowlane. Na etapie wykonawstwa wbudowywane materiały będą podlegały kontroli inspektora nadzoru pod kątem możliwości ich zastosowania w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 z dopiskiem „Wpłata wadium – Budowa świetlicy w Starym Raduszcu”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach