Przetargi.pl
Budowa Świetlicy Wiejskiej w Standardzie Pasywnym w miejscowości Ojrzanów, Gm. Ujazd

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Plac Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
    REGON: 55099900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.ujazd.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Świetlicy Wiejskiej w Standardzie Pasywnym w miejscowości Ojrzanów, Gm. Ujazd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w systemie „zaprojektuj i wybuduj, której przedmiotem jest Budowa Świetlicy Wiejskiej w Standardzie Pasywnym w miejscowości Ojrzanów, Gm. Ujazd. 2. Zakres opracowania obejmuje działkę budowlaną o nr ewidencyjnym. 336/1, obręb geodezyjny Tobiasze - Ojrzanów. 3. Teren inwestycji nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Ujazd i do jego realizacji wymagane będzie uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego. 4. Zamierzenie budowlane zakłada budowę świetlicy Wiejskiej w standardzie pasywnym wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Ojrzanów, gm. Ujazd. 1) charakterystyczne parametry określające wielkość zamierzenia. a) projektowany budynek: - powierzchnia netto : 294,9 m2 - powierzchnia zabudowy : 335,89 m2 - kubatura : 1736 m3 - liczba kondygnacji 1 + antresola techniczna powierzchni netto budynku pozostanie zmieniona nie więcej niż ±5% 2) Wymagania stawiane Wykonawcy prac budowlanych w zakresie trwałości wykonanych prac i montaży wynoszą dla: Budynku – 60 lat, sieci – 30 lat, osprzęt i przybory instalacyjne – 15 lat. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest uzyskanie ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na budowę oraz prawomocnego i ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6. Dokumentacja projektowa – należy przez to rozumieć: Koncepcję (Wielobranżowy projekt koncepcyjny), Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu i projektami przyłączy mediów w formie wymagalnej do uzgodnienia w ZUD, Projekty wykonawcze, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, projektowaną charakterystykę energetyczną, kosztorys inwestorski. 7. Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności: 1) wykonanie projektu koncepcyjnego (Wielobranżowy projekt koncepcyjny); 2) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dla których uzyskane zostanie pozwolenie na budowę; 3) wykonanie pełnobranżowego projektu wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją kosztorysową; 4) dokumentację powykonawczą 3 egz. 8. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Zorganizowanie placu budowy; 2) roboty ziemnie i przygotowawcze; 3) prace związane z budową instalacji wewnętrznych terenowych i urządzeń zewnętrznych terenowych 4) roboty żelbetowe, murowe i ogólnobudowlane obejmujące wykonanie ław i ścian fundamentowych oraz konstrukcji kondygnacji naziemnych wraz ze stropami, a także montaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem; 5) prace wykończeniowe i izolacyjne; 6) prace instalacyjne: sanitarne, elektryczne i teletechniczne; 7) roboty drogowe 8) prace związane z nasadzeniem zieleni projektowanej i małą architekturą 9) Opracowanie instrukcji postępowania na wypadek pożaru oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów o kubaturze powyżej 1000 m3 oraz wyposażenie i rozmieszenie podręcznego sprzętu ze wskazaniami w „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego” 9. W ramach przedmiotu zamówienia Projektant zobowiązuje się także do przekazania Zamawiającemu autorskich praw majątkowych, w tym praw zależnych do wykonanej Dokumentacji projektowej na zasadach określonych w § 12 Projektu Umowy. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki i zasady opisane w: Umowie stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, PFU (załącznik nr 8 do SIWZ) 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU z załącznikami (stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ), 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 tytułem: przetarg nieograniczony pn. :Budowa Świetlicy Wiejskiej w Standardzie Pasywnym w miejscowości Ojrzanów, Gm. Ujazd nr RIR. 272.1.9.2019. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię dowodu przelewu. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust 3, pkt 2) - 5) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji razem z ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12 pkt 4. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wszystkie oświadczenia i dokumenty dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu zamieszczenia ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował. 5. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach