Gmina Szydłowo ogłasza przetarg
- Adres: 64-930 Szydłowo,
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2161235, 2115517 , fax. 067 2161236
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
tel. 067 2161235, 2115517, fax. 067 2161236
REGON: 57079124700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze gm. Szydłowo - pow. użytkowa - 102,80m2 - pow. zabudowy - 123,40m2 - kubatura - 531,60m3, zbiornik bezodpływowy o pojemności 4 500,00l. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spół?dzielczej kasy oszczęd
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) udzielą zamówienia w sposób i terminie opisanym w SIWZ, 6) złożą ofertę w terminie zgodnie z opisem sposobu przygotowania ofert 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 2 warunków ogólnych muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. 3 - 8 warunków ogólnych Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 5) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji wg załącznika nr 4. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Kosztorys ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ- załącznik Nr 5 7) Wykaz podwykonawców - roboty wykonywane przez podwykonawców nie mogą przewyższać 30% wielkości przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 8) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat - należy przedstawić co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 7 Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej, składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca jest: 1) uprawniony do występowania w obrocie prawnym 2) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Dokument, o którym mowa w punkcie 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym wyżej może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę . 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust 2. pkt 2) i 3) Specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera b) oferta oraz kosztorys ofertowy, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja budynku Szpitala OCZ w Ostrzeszowie przy Al. Wolności 4 - nr sprawy OCZ-ZP-7/2016
Dodano: 2016-06-27 - BUDOWA ZESPOŁU PRZEDSZKOLNO-ŻŁOBKOWEGO W OPALENICY
Dodano: 2016-02-10 - Remont dachu zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Grabowie nad Prosną
Dodano: 2015-02-17 - Remont świetlicy wiejskiej w Bukówcu Górnym
Dodano: 2014-09-03 - Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy we Włoszakowicach
Dodano: 2014-07-28 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Dodano: 2014-02-03 - PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. III
Dodano: 2013-12-02 - wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Dodano: 2013-10-30 - Modernizacja pomieszczeń : Rejestracji pacjentów oraz Węzłów sanitarnych, zlokalizowanych na parterze budynku D Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3, działka 7/15 ark. 09 obręb Chartowo, polegająca na ich modernizacji, bez zmiany dotychczasowej funkcji
Dodano: 2013-10-25 - Modernizacja pomieszczeń : Rejestracji pacjentów oraz Węzłów sanitarnych, zlokalizowanych na parterze budynku D Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3, działka 7/15 ark. 09 obręb Chartowo, polegająca na ich modernizacji, bez zmiany dotychczasowej funkcji
Dodano: 2013-10-03