Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Zaborowo

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09152 Naruszewo, Naruszewo
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo
    09152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Zaborowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zaborowo wraz z instalacją sanitarną, instalacją c.o., instalacją elektryczną, budowę parkingu, utwardzeniem terenu oraz budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej. 2. Lokalizacja: dz. nr ewid. 67/5, miejscowość Zaborowo, obręb: Zaborowo, o powierzchni 1 100 m2. 3. Ogólny opis budynku: 1) Budynek wolnostojący, parterowy bez podpiwniczenia o przeznaczeniu usługowym – świetlica wiejska. 2) W budynku zaprojektowano pomieszczenia z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaborowie, w tym garaż na pojazd oraz pomieszczenie zaplecza jednostki. 3) Budynek wyposażony w następujące instalacje: a) wodno-kanalizacyjna – odprowadzenie ścieków do żelbetowego zbiornika zlokalizowanego na nieruchomości, b) grzewcza – pomieszczenie kotłowni zlokalizowane w budynku, c) elektryczna – zasilana z projektowanego przyłącza kablowego, d) wentylacja grawitacyjna. 4. Zaprojektowano do wykonania 5 miejsc parkingowych, w tym 1 w garażu i 4 na terenie działki. 5. Zestawienie pomieszczeń: 1) Przedsionek, 2) Korytarz, 3) WC, 4) Aneks kuchenny, 5) Garaż OSP, 6) Szatnia OSP, 7) Kotłownia, 8) Świetlica. 6. Instalacja wodno-kanalizacyjna, w tym: 1) Przyłącze wodociągowe, 2) Przyłącze kanalizacji sanitarnej, 3) Zbiornik żelbetowy. 7. Zbiornik naziemny na gaz płynny oraz przyłącze gazowe średniego ciśnienia wraz z ogrodzeniem zbiornika. 8. Instalacja elektryczna wewnętrzna: 1) Zasilenie – z projektowanego przyłącza. Wewnętrzną linię zasilającą należy wykonać kablem od lokalizacji złącza pomiarowego do budynku, 2) Tablica główna wtynkowa w obudowie blaszanej, 3) Instalacje oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych podstawowych, 4) Instalacja odgromowa, 5) Instalacja telefoniczna, 6) Instalacja TV, 7) Instalacja przyzewowa, 8) Instalacja alarmowa SWiN, 9. Zjazd publiczny z drogi gminnej o nr ewid. działki 68 w miejscowości Zaborowo, obręb Zaborowo. 10. Roboty należy wykonać w dwóch etapach: a) Etap I - stan surowy zamknięty (do dn. 30 listopada 2018 r.) obejmuje wykonanie następującego zakresu: • fundamenty, • izolacje fundamentów, • kanalizacja podposadzkowa, • chudy beton, • ściany nadziemne, • ścianki działowe, • konstrukcja więźby dachowej, • pokrycie dachowe, • stolarka zewnętrzna okienna i drzwiowa, • izolacja cieplna dachu. b) Etap II - wykonanie całości przedmiotu zamówienia (do dn. 30 sierpnia 2019 r.) obejmuje wykonanie pozostałych robót budowlanych oraz zakończenie realizacji zadania. 11. Zamawiający informuje, iż płatności za zrealizowanie każdego z etapów inwestycji odbywać się będą każdorazowo po jego zakończeniu i dokonaniu odbioru oraz podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur. 12. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: a) Projekcie budowlanym – branża architektoniczna (Załącznik Nr 9 do SIWZ), b) Projekcie budowlanym – branża budowlana (Załącznik Nr 10 do SIWZ), c) Projekcie budowlanym – branża sanitarna (Załącznik Nr 11 do SIWZ), d) Projekcie budowlanym – branża elektryczna (Załącznik Nr 12 do SIWZ), e) Projekcie budowlanym – branża drogowa (Załącznik Nr 13 do SIWZ), f) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 14 do SIWZ), g) Projekcie czasowej organizacji ruchu (Załącznik Nr 15 do SIWZ), h) Przedmiarach robót (Załącznik Nr 16 do SIWZ). 13. Roboty budowlane winny być wykonanie zgodnie z warunkami zawartymi w pismach: a) Warunkach technicznych Zakładu Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa, znak 1923/16, z dn. 24.08.2016 r., b) Warunkach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR S.A. Oddział w Płocku, numer P/16/046166 z dn. 19.09.2016 r. 14. Zamawiający nie będzie naliczał kosztów zajęcia pasa drogowego drogi gminnej. 15. W przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami melioracji wodnych szczegółowych, w tym konieczności ich przebudowy, należy uzyskać niezbędne dokumenty zezwalające na prowadzenie prac od odpowiednich organów. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. Prace należy prowadzić pod nadzorem właściwej terenowo jednostki. Z wykonanej naprawy należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem i określeniem jego lokalizacji. 16. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowe decyzje Urzędu Dozoru Technicznego zezwalające na eksploatację zamontowanych urządzeń. 17. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia badań zagęszczenia gruntów. 18. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 19. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 20. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami budowli, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie. 21. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 22. Warunki realizacji robót: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów, zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów, w celu dokonania kontroli. 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu: a) uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy, b) do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy, c) kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej. 6) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, itp. wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 23. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. 24. Zamawiający posiada decyzję Starosty Płońskiego Nr 68/2017 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę z dn. 16.02.2017 r. (znak AB.6740.42.2017). 25. Zamawiający we własnym zakresie: 1) zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór autorski nad zgodnością realizacji budowy z projektem, 2) złoży wniosek o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu do właściwego organu nadzoru budowlanego po zakończeniu robót budowlanych oraz podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 26. Wymagania Zamawiającego wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności w zakresie: wznoszenia fundamentów i ścian, montażu stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykonania elewacji, pracownikami zatrudnionymi przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa, jaka liczba osób po stronie Wykonawcy, będzie brała udział w realizacji zamówienia. 1) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie pełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w powyższym punkcie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i zanonimizowanych dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania robót budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) określenie podmiotu składającego oświadczenie oraz datę złożenia oświadczenia, b) wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności, wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, c) określenie liczby tych osób, d) rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, e) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu (niezwłocznie, nie później niż w kolejnym dniu roboczym następującym po zmianie osób ujętych w wykazie). 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do złożonych oświadczeń, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy ww. oświadczenie (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. pozbawione danych osobowych pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach