Gmina Stryków ogłasza przetarg
- Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
- Data zamieszczenia: 2018-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
ul. Kościuszki 27
95010 Stryków, woj. łódzkie
tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
REGON: 47205783300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Wyskoki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy na potrzeby sołectwa Wyskoki. Zakres robót przewidzianych do wykonania: budowa budynku w technologii drewnianej z bali drewnianych Ø 25 cm oraz stropodachu w postaci kratownicy drewnianej systemowej wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej, budowę lokalnej kanalizacji sanitarnej do bezodpływowego zbiornika na ścieki, budowę wewnętrznej linii zasilającej enn. Teren działki na której realizowane będą roboty budowlane jest częściowo zagospodarowany (altanka, plac zabaw). Wykonawca w ramach zamówienia musi zabezpieczyć istniejące elementy małej architektury lub w przypadku kolizji przestawić je w nowe miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres prac zadań ujęty jest w: projektach budowlanych, przedmiarze robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami. Oferta natomiast musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, z obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem nadzoru bezpośredniego we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób, rozruch instalacji i zgromadzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także uzyskanie w imieniu Zamawiającego tej decyzji. Rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne, wymagana technologia prowadzenia robót, parametry jakościowe materiałów oraz wymagania dotyczące prób i sprawdzeń zawarte są w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. Oferta powinna być przygotowana na podstawie materiałów podanych w projekcie budowlanym. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Roboty budowlane są zaliczone do IX kategorii obiektów budowlanych, realizowanych na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Starosty Zgierskiego, więc ich rozpoczęcie i zakończenie wymaga zgłoszenia właściwym rzeczowo organom nadzoru budowlanego tj. Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 – roboty budowlane Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - roboty ziemne, - wznoszenie budynku, - wykonanie instalacji zewnętrznych i wewnętrznych, - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20