Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5465400 , fax. 65 5464167
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
ul. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 5465400, fax. 65 5464167
REGON: 41105072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Łąkcie – etap II (ocieplenie zewnętrzne oraz uzupełnienie ścian szczytowych) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej w Łąkcie – etap II (ocieplenie zewnętrzne oraz uzupełnienie ścian szczytowych) w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej: „Budowa świetlic wiejskich we wsiach Łąkta, Załęcze i Sarnówka”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza. (Pełnomocnictwo należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik jak również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego), Dokument pełnomocnictwa ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powinien zawierać co najmniej wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowienie Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ, składane w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. (W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie w/wymienionego oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach o powyższym zakresie – w przypadku przystąpienia do grupy kapitałowej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-07-11 - Remont pracowni spawalniczej i elektrotechnicznej wraz z przyległym korytarzem w Zespole Szkół im. J. Nojego w Czarnkowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
Dodano: 2024-06-25 - Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa i montaż drzwi stalowych przeszklonych w budynku Urzędu Gminy w Niechanowie
Dodano: 2024-06-14 - Remont sal w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu modernizacji budynku położonego przy ul. Knapowskiego 30 w Poznaniu.
Dodano: 2024-06-11 - Remont lokalu mieszkalnego dla repatriantów przy al. Niepodległości 1/7 w Pile.
Dodano: 2024-06-05 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja krytej pływalni przy ul. Koszarowej 8 we Wrześni
Dodano: 2024-04-04