Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej, przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej, instalacji kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji zasilającej elektroenergetycznej WLZ, chodnika oraz 20 miejsc postojowych w Bądzowie na działkach nr 94/2 i 292

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2012-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej, przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej, instalacji kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji zasilającej elektroenergetycznej WLZ, chodnika oraz 20 miejsc postojowych w Bądzowie na działkach nr 94/2 i 292
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej, instalacji kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji zasilającej elektroenergetycznej WLZ, chodnika oraz 20 miejsc postojowych na działkach nr 94/2 i 292w Bądzowie. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zatwierdzonymi dokumentacjami projektowymi, a opracowanymi przez: a) Firmę USŁUGI TECHNICZNE Jan Szponar, 67- 200 Głogów, ul. Lompy 1 - projektami budowlanymi, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (branża budowlana i branża sanitarna). b) P.H.U Lux Volt Adam Macho, 67-222 Jerzmanowa, Modła, ul. Zimowa 4 - projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (branża elektryczna). c) PRACOWNIĘ GEOLOGICZNĄ s.c. Joanna i Robert Łukasiewicz, Ruszowice, ul. Brzoskwiniowa 7, 67-200 Głogów - dokumentacją geotechniczną. Wszystkie dokumenty stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Załącznik Nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Uwaga: W skład dokumentacji projektowej wchodzą projekty budowlane wszystkich branż, przedmiary robót wszystkich branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż oraz dokumentacja geotechniczna. 3. Zakres prac obejmuje: Budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 94/2 i 292 w Bądzowie. Obiekt jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym z nieużytkowym poddaszem, ogrzewany tradycyjnie z kotłowni węglowej. Dach budynku dwuspadowy kryty dachówką . Kubatura budynku 2 459,70m3, powierzchnia użytkowa 344,08m2. Do świetlicy zaprojektowano instalacje wod- kan, elektryczną, CO. Chodniki przy budynku z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowo- cementowej. Dojazd dla samochodów z kostki gr. 8cm. Miejsca postojowe z płyt. Wyrównanie terenu. 4. Założenia: 4.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacjami geotechnicznymi stanowiącymi załączniki do SIWZ. 4.2 Wskazania w dokumentacji projektowej z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów lub urządzeń. W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji, potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie, należą do obowiązków wykonawcy. 4.3 Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 4.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.5 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 4.6 Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 4.7 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 4.8 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 4.9 Wykonawca przez przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi na podstawie wystawianych przez dostawcę faktur, zgodnie ze wskazaniami zainstalowanych liczników. 4.10 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 4.11 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 4.12 Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z kompletną dokumentacją projektową. 4.13 Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu końcowego odbioru robót i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 4.14 Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 5. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, akceptuje je i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające z tych dokumentacji, a nieuwzględnione i niewycenione w kosztorysie ofertowym. Dołączony przez Wykonawcę do oferty kosztorys ofertowy stanowi informacje o sposobie obliczenia ceny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie badania oferty rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym, a dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do SIWZ, kosztorys nie podlega poprawieniu. 6. Omyłki w kosztorysie ofertowym nie będą rozpatrywane pod kątem braku spójności treści oferty w stosunku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 02.04.2012r. do godz. 8:30. 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 02.04.2012r. do godz. 8:30. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 02.04.2012r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 9.1 nazwa i adres Zamawiającego; 9.2 określenie przedmiotu zamówienia; 9.3 nazwę i adres Wykonawcy. 10. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowoduje to jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 17.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie zabezpieczenie było wymagane; 17.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 19. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach