Urząd Gminy w Olszówce ogłasza przetarg
- Adres: 62-641 Olszówka, Olszówka 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2739010 , fax. 063 2739030
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Olszówce
Olszówka 15 15
62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie
tel. 063 2739010, fax. 063 2739030
REGON: 00054932900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszowka.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU W MIEJSCOWOŚCI OSTRÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 347,64 m2, wraz z opracowaniem dokumentacji i wykonaniem przyłącza energetycznego. Szczegółowy zakres przedstawia - przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: minimum 2 zadania dotyczące budowy budynków o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/ zapewnią minimum 36 miesięczny okres gwarancji c/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane (w specjalnościach: architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej) i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa 4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a/ posiadającą środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 zł (sześćset tysięcy zł)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: 6. wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (minimum 2) - Załącznik Nr 2. 7. wykaz osób pełniących obowiązki kierownicze uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, oraz podanie aktualnie zatrudnianej ilości pracowników - Załącznik Nr 3. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8. dowód posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 (sześćset tysięcy zł). Dowodem może być informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na nie mniej niż 600.000,00 zł (NIE OBROTY NA KONCIE) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 4. 11.Kosztorys ofertowy. 12. Parafowany projekt umowy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia /nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszowka.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania Kolorowe biblioteki - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Ostroróg
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa infrastruktury sportowej na stadionie średzkim w zakresie wykonania stanu surowego otwartego.
Dodano: 2016-07-08 - Budowa fontanny w Parku Jonstona przy ul. Bohaterów Westerplatte w Lesznie
Dodano: 2016-03-01 - Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 3 - ul. Letnia - etap II
Dodano: 2016-02-16 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem w Borku Wlkp. - wykonanie robót budowlanych wraz z ich finansowaniem na zasadzie cesji - wykupu wierzytelności
Dodano: 2015-09-28 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem w Borku Wlkp. - wykonanie robót budowlanych wraz z ich finansowaniem na zasadzie faktoringu
Dodano: 2015-08-13 - Modernizacja Sali Głównej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Dodano: 2015-07-28 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Grabieniec
Dodano: 2015-04-03 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku przedszkola w Szczytnikach Duchownych
Dodano: 2015-03-05 - Przebudowa i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Turek z podziałem na 4 części.
Dodano: 2015-01-28