Przetargi.pl
Modernizacja Sali Głównej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5928052 , fax. 62 5928052
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
    Rynek
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5928052, fax. 62 5928052
    REGON: 00013126350000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mmow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Sali Głównej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A. ROBOTY BUDOWLANE: Roboty związane z remontem dotyczą: - wymiany posadzki z paneli podłogowych na posadzkę żywiczną - 211,56 [m2], - wyrównanie (szpachlowanie) ścian z ich pomalowaniem - 206,07 [m2], - wymiany istniejącej stolarki drzwiowej i ościeżnic regulowanych - 8 [kpl.] - demontażu istniejącego sufitu i wykonanie nowego o odporności ogniowej REI 60 - 222,21 [m2], - montażu membrany oświetleniowej z barrisolu - 77,10 [m2] , - wymiany fasety oświetleniowej - 60,0 [m], - wykonanie elementów ekspozycyjnych - system ścian mobilnych wydzielających komunikację wraz z szynami na obwodzie Sali - 15,4 [m2], - system szynowy dla ekspozycji obrazów - 12,0 [kpl.] - wykonania blend okiennych wyciemniających - 4 [kpl.]. B. ROBOTY ELEKTRYCZNE: Oświetlenie podstawowe sterowane protokołem DALI -sterowanie: - ON/OFF oraz ściemnienie oświetlenie sufitu napinanego - 1 [kpl], - ON/OFF oraz ściemnienie oświetlenia gzymsu po obwodzie Sali LED - 1 [kpl.], - ON/OFF oraz ściemnienie 4 lini szynoprzewodów w których każda z 3 lini jest sterowana - 70,0 [m], - Instalacje zasilania opraw oświetleniowych wykonane przewodami YDY 3(5)x1.5mm2 500V/750V - 150 [m] - Magistrale DALI wykonane przewodami YDY 2x1.5mm2 - 1 [kpl]. Oświetlenie ewakuacyjne: Lampy wyposażone w baterie umożliwiające działanie systemu przez 60 min. W stanie aktywnej pracy o pełnej mocy. - Lampa oświetlania kierunkowego 1x8 LED 1h - 1szt. - Lampa oświetlania kierunkowego montowanej na szynoprzewodzie 1x8 LED 1h - 1szt. - Lampa oświetlania drogi ewakuacyjnej montowanej na szynoprzewodzie 1x8 LED 1h - 2szt. System audio - sufitowe nagłośnienie: dystrybucja audio - procesor dźwięku, dzięki któremu istnieje możliwość dowolnej konfiguracji przyłączy podłogowych (dźwięku z laptopów lub innych urządzeń), czy też mikrofonów. Głośniki oraz wzmacniacz mocy sygnałów pracują w technologii 100V umożliwiającej przepływanie sygnału audio na dalekie odległości bez utraty jakości sygnału - 12 [szt.]. System monitoringu: opiera się kamery megapikselowe kolorowe IP z diodowym oświetlaczem IR - 4 [kpl.]. Instalacja pożarowa: Demontaż istniejących czujek dymowych i ich montaż w nowym suficie - 6 [szt.]. C. ROBOTY SANITARNE: Wymiana grzejników wyposażonych w głowice termostatyczne wraz z wymianą rur przyłącznych na grzejniki jak w klatce schodowej - 9 [kpl.]. D. KLIMATYZACJA I WENTYLACJA: Demontaż istniejących nawiewników i ich ponowny montaż w nowym suficie - 37 [szt.], Demontaż istniejących wywiewników i ich ponowny montaż w nowym suficie - 8 [szt.]. 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 5. Wytyczne realizacyjne: L.p. Wytyczne 1. Czujki p.poż. muszą być demontowane i ponownie montowane przez akredytowanego specjalistę. 2. Wszelkie elementy związane z ochroną p.poż. budynku muszą być systemowe i posiadać stosowne certyfikaty p.poż. adekwatne do przepisów. Podstawą przystąpienia do odbioru końcowego robót, jest odbiór robót w zakresie p.poż. przez rzeczoznawcę państwowego ds. p.poż. 3. W zakres rzeczowy Wykonawcy wchodzi uruchomienie wszelkich instalacji i przeszkolenie pracowników Zamawiającego do ich właściwej obsługi: a/ instalacja p.poż. b/ instalacja oświetleniowa, c/ instalacja nagłośnieniowa, d/ instalacja monitoringu. 4. W zakres rzeczowy Wykonawcy wchodzi uruchomienie systemu ścian mobilnych i przeszkolenie pracowników Zamawiającego do ich właściwej obsługi. 5. Na każdy wbudowany przez Wykonawcę element wymagany jest stosowny atest, certyfikat, deklaracja zgodności. 6. System prowadnic do ścian mobilnych ze stali nierdzewnej satynowanej. 7. Drzwi do pomieszczeń o konstrukcji z drewna klejonego, wyposażone jak drzwi istniejące. 8. Ościeżnice drewniane regulowane z drewna klejonego w kolorystyce i wystroju jak skrzydła drzwiowe. 9. Wszelkie wątpliwości techniczne i technologiczne wyjaśnia Wykonawca na etapie składania ofert. 10. Wszelkie ewentualne wątpliwości realizacyjne wyjaśnia Kierownik Budowy w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym. 11. Problemy budowy rozwiązuje i usuwa Kierownik Budowy w zgodności z zawartą umową. 12. Transport materiałów rozbiórkowych z terenu budowy rękawem szczelnym do kontenera systemowego zlokalizowanego w poziomie terenu. Materiały budowlane i wyposażenie dostarczane windą przyścienną. Wykonawca zabezpieczy elewacje budynku przed jej uszkodzeniami i zabrudzeniami (dewastacją). 13. Teren budowy obejmuje: a/ salę ekspozycyjną, b/ miejsce na ustawienie kontenera i rękawa do gruzu - umocowanie prawne w gestii Wykonawcy. c/ zaplecze socjalno - sanitarne dla pracowników Wykonawcy poza kubaturą Ratusza - umocowanie prawne w gestii Wykonawcy. d/ dostęp pracowników Wykonawcy do Sali ekspozycyjnej, tymczasową klatka schodową zewnętrzną - umocowanie prawne w gestii Wykonawcy. 14. Wykonawca wydzieli oraz odpowiednio zabezpieczy plac budowy. 15. Wykonawca odpowiada za stan techniczny obiektów, dróg i instalacji istniejących. Koszty ewentualnych napraw, niezbędnych do usunięcia uszkodzeń, stwierdzonych autorytatywnie przez Zamawiającego, pokrywa Wykonawca lub usuwa je w ramach kosztów własnych Wykonawcy. 16. Media - woda i energia elektryczna za pośrednictwem podliczników z instalacji Zamawiającego. Montaż podliczników oraz koszty zużytych mediów wg wskazań podliczników w gestii Wykonawcy. 17. Wykonawca na poziomie Sali ekspozycyjnej zapewni szczelną ochronę przed przedostawaniem się kurzu i pyłu z terenu budowy dla szybu windowego i windy oraz wszelkich pomieszczeń sąsiadujących z remontowanym pomieszczeniem. 18. Monitor instalacji monitoringu min. 27 19. Transport i utylizacja materiałów rozbiórkowych w gestii Wykonawcy. 20. Podłoże pod posadzkę żywiczną Sali głównej wykonać systemowo. 21. Wymiar rozdzielni elektrycznej 1400 x 600 [mm]. 22. Wykonawca zapewnia na swój koszt niezbędny serwis instalacji, zawiesi i ścianek mobilnych przez okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4 000,00 słownie:czterytysiącezlotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mmow.pl oraz www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach